Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Tossa de Mar 2019 (13-07 t/m 3-08)

Reacties 1 tot 7 van de 7
Ronald
Nieuwkomer

Reacties: 3

3 maanden geleden

Tossa de Mar 2019 (13-07 t/m 3-08)

Zijn er al meer vroege vogels zoals ik, die nu al geboekt hebben voor de zomer van 2019?
Ik ga met mijn 2 jongens van (dan) 15 en 13 van 20 juli t/m 3 augustus naar Tossa de Mar.

Ronald
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Aan Estivant:
Dit topic heeft als titel Tossa de Mar (13-07 t/m 3-08), maar dat moet zijn 20-07 t/m 3-08 zijn...

Ik kan nergens vinden, hoe ik dit moet aanpassen. Kunnen jullie dit voor mij doen?

Bvd,
Ronald

Nieuwkomer

Reacties: 7

2 maanden geleden

Hey Anita en Ronald,

Ik en mijn dochter gaan in dezelfde weken als jullie. Met de bus, want alleen rijden was geen optie. Met vliegtuig toch weer een stuk duurder en ik vind t al flink geprijsd. Mijn voorkeur was Elba, leek mij prachtig. Mijn dochter zag echter de groepssamenatelling van Tossa de Mar, waarin te zien is, dat er veel leeftijdsgenoten zijn. En dat begrijp ik en was de keus snel gemaakt. Het belooft een mooie vakantie te worden, lees ik in de revieuws.

Anita
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 maanden geleden

Ronald zei:

Leuk!
Hoe gaan jullie?
Wij gaan met de auto...
Gr Ronald

Wij gaan lekker met de bus. Zin in, duurt alleen nog zo lang :-))

Ronald
Nieuwkomer

2 maanden geleden

zei:
Hier ook een vroege vogel. Net geboekt, voor mij en mijn zoon (dan 12) en dochter (8). Ben benieuwd!! Gr. Anita.
PS ook voor Tossa, 20 juli tot 3 aug

Leuk!
Hoe gaan jullie?
Wij gaan met de auto...
Gr Ronald

Nieuwkomer

2 maanden geleden

Hier ook een vroege vogel. Net geboekt, voor mij en mijn zoon (dan 12) en dochter (8). Ben benieuwd!! Gr. Anita.
PS ook voor Tossa, 20 juli tot 3 aug

Nieuwkomer

2 maanden geleden