Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011303 reizigers staan voor je klaar!

Advies gevraagd.

Reacties 1 tot 5 van de 5
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 maand geleden

Advies gevraagd.

Hoihoi, met mijn meisje wil ik van de zomer een eerste Estivant reis maken.
De vraag is echter waarheen...zij is 7 tegen die tijd en ik rijd als het even kan liever niet alleen met de auto.

Ik zou echter wel graag uitstapjes maken, dus niet 'vast zitten' aan de camping.
Ik vraag me alleen af welke campings dan in aanmerking komen. Of dat er bv mogelijkheden zijn tot auto/scooter huur.
Wie heeft er tips en ervaringen?

Brenda
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 dag geleden

Hoi.

Ik ga voor t eerst mee met estifant. Ik ga naar "de leistert" in roermond.

Ik heb geen auto en reis met het Openbaar vervoer. De bus stopt vlakbij de camping.

Groetjes Brenda

Floortje
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 week geleden

Floortje zei:
Hoi,

Ik ben ook nieuwkomer, ga in juli voor het eerst mee met Estivant naar Spanje, Cambrils, 2 weken camperen met mijn dochter van dan 6.
Er zijn diverse uitstapjes te maken en ga ervan uit dat ik zeker niet 2 weken op de camping verblijf. En we gaan vliegen, kost wat meer maar ik zie een lange autoreis alleen met Fiat Panda ;-) niet zitten, vandaar.
Veel plezier met kiezen en voorpret. Ik heb gisteren de knoop doorgehakt omdat deze bestemming online kwam en me erg aansprak, camping zo naast het strand en mogelijkheden om daguitjes te boeken.

groetjes Floor

Floortje
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 week geleden

Hoi,

Ik ben ook nieuwkomer, ga in juli voor het eerst mee met Estivant naar Spanje, Cambrils, 2 weken camperen.
Er zijn diverse uitstapjes te maken en ga ervan uit dat ik zeker niet 2 weken op de camping verblijf. En we gaan vliegen, kost wat meer maar ik zie een lange autoreis alleen met Fiat Panda ;-) niet zitten, vandaar.
Veel plezier met kiezen en voorpret. Ik heb gisteren de knoop doorgehakt omdat deze bestemming online kwam en me erg aansprak, camping zo naast het strand en mogelijkheden om daguitjes te boeken.

groetjes Floor

Nieuwkomer

Reacties: 4

2 weken geleden

Hoi,
Ik ga de zomer van 2019 ook voor het eerst met Estivant op vakantie (nu 2 jaar singel).
Mijn zoons zijn in de zomer 5 en 8 jaar. Ik wil ook niet te ver rijden en heb daarom besloten om naar het Eiland van Maurik te gaan (dat is bij Tiel in de buurt). Zo hoef je niet heel lang in de auto en kan je bij de camping toch nog ergens naartoe rijden als je wilt.
Heb nog geen ervaring met Estivant.
Succes met je keuze voor de vakantie
Groetjes,
Debby