Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011832 reizigers staan voor je klaar!

Ile d'oléron

Reacties 1 tot 7 van de 7
Annelie
Nieuwkomer

Reacties: 8

9 maanden geleden

Ile d'oléron

Hoii,
Net onze eerste vakantie bij Estivant geboekt.
We gaan naar Ile d'oléron per 18/8!
Wie gaan er nog meer?

Annelie
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Marloes zei:
Hoi, wij vertrekken ook op 18/8 maar ik twijfel nog tussen Ile d'oleron of Saumur. Ik wil natuurlijk gegarandeerd een leuke vakantie samen met mijn dochter van 3 en begrijp dat er op de camping in Saumur iets meer te doen is. Maar gaan we voor de rust of voor de activiteiten op de camping? vakantiestress = aan!

Wat is het geworden???

Annelie
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Katleen zei:

Hoi Annelie,

Ik ga dit jaar ook voor het eerst mee op een Estivant-vakantie, zelfde periode, zelfde bestemming! Gezellig!

Gezellig, het is al bijna zover!!
Hele goede reis en tot daar!!!

Annelie
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Desirée zei:

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst mee. Wij is mijn twee dochters van 11 en 12 jaar en ikzelf.
Tot binnenkort!

Gezellig!! Het is bijna zover!!! Wij vertrekken donderdag al en gaan eerst nog langs Parijs! Spannend! Voor jullie ook een hele goede reis!!

Desirée
Nieuwkomer

Reacties: 3

7 maanden geleden

Annelie zei:
Hoii,
Wie gaan er nog meer?

Wij gaan dit jaar ook voor het eerst mee. Wij is mijn twee dochters van 11 en 12 jaar en ikzelf.
Tot binnenkort!

Katleen
Nieuwkomer

Reacties: 2

7 maanden geleden

Annelie zei:
Hoii,
Wie gaan er nog meer?

Hoi Annelie,

Ik ga dit jaar ook voor het eerst mee op een Estivant-vakantie, zelfde periode, zelfde bestemming! Gezellig!

Marloes
Nieuwkomer

Reacties: 5

8 maanden geleden

Hoi, wij vertrekken ook op 18/8 maar ik twijfel nog tussen Ile d'oleron of Saumur. Ik wil natuurlijk gegarandeerd een leuke vakantie samen met mijn dochter van 3 en begrijp dat er op de camping in Saumur iets meer te doen is. Maar gaan we voor de rust of voor de activiteiten op de camping? vakantiestress = aan!