Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011303 reizigers staan voor je klaar!

Niederau

Reacties 1 tot 7 van de 7
Nieuwkomer

Reacties: 1

7 maanden geleden

Niederau

Goedemiddag,

Vandaag me 1e vakantie geboekt... ???? ???? ???? ???? Dood eng maar ook heel spannend samen met me dochter van 8. Wij gaan van 20 juli t/m 28 juli, zikn er hier papas en of mamas die ook die kant op gaan en er al bekend mee zijn?
En miss nog tips hebben..

Alvast bedankt

Groet Katja

Katja
Nieuwkomer

Reacties: 7

4 maanden geleden

Hoi Lieve allemaal,

Wilde toch nog even een reactie plaasten, ik heb een fantastische week gehad in Niederau 20 juli t/m 28 juli.
Super gave en erg leuke mensen ontmoet, super leuke groep en elke dag gezelligheid!!

Lieve mensen ik zou zeggen voor herhaling vatbaar

Kussiee Katja en Maeley

Nieuwkomer

Reacties: 4

6 maanden geleden

Hoi

Vorig jaar geweest. Supervakantie!!! Geniet er van!

Groetjes!

Katja
Nieuwkomer

6 maanden geleden

zei:
Dag allen,

Dalí van 9 en ik gaan ook die week en ik ben nu al blij dat er meisjes zijn van haar leeftijd. Leuk jullie daar te treffen.

met veel groeten Marcel en Dalí

Word zeker gezellig zo met ze alle:-)

Nieuwkomer

Reacties: 2

6 maanden geleden

Dag allen,

Dalí van 9 en ik gaan ook die week en ik ben nu al blij dat er meisjes zijn van haar leeftijd. Leuk jullie daar te treffen.

met veel groeten Marcel en Dalí

Katja
Nieuwkomer

7 maanden geleden

José zei:
Hoi Katja,

Wij, mijn dochter van 13 en ik gaan ook deze week.
Wij zijn hier al een keer geweest.
Het is een top hotel! Er is van alles voor de kinderen te doen, en als ouder kan je alleen of met elkaar uitstapjes maken/terrasje pakken/ luieren, of waar je maar zin in hebt.
Tips: Tja,...... goede schoenen meenemen, alles over je heen laten komen en genieten!

Groetjes en tot dan!

José en Elsbeth.

Hoi José,

Blij om te horen Ja heb er reuze zin in en mijn dochter ook. Ja schoenen moeten we nog voor kijken maar dat komt zeker goed. Dank je wel voor je reactie en wie weet zien we elkaar de 20e :-) en we gaan er zeker van genieten en laten alles over ons heen komen...

Groetjes en tot dan

Katja en Maeley

José
Nieuwkomer

Reacties: 3

7 maanden geleden

Hoi Katja,

Wij, mijn dochter van 13 en ik gaan ook deze week.
Wij zijn hier al een keer geweest.
Het is een top hotel! Er is van alles voor de kinderen te doen, en als ouder kan je alleen of met elkaar uitstapjes maken/terrasje pakken/ luieren, of waar je maar zin in hebt.
Tips: Tja,...... goede schoenen meenemen, alles over je heen laten komen en genieten!

Groetjes en tot dan!

José en Elsbeth.