Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Bled 2019 - Bled

Reacties 1 tot 6 van de 6
Alida
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 maanden geleden

Bled 2019 - Bled

Zojuist een-oudervakantie Bled geboekt. Al veel één ouder vakantie ervaring maar nog nooit zo ver met de auto, spannend. Iemand tips voor goede overnachting onderweg? En wie zien we (ik 39, zoon 14, dochter 8) daar tussen 10 en 25 augustus 2019?

Nieuwkomer

Reacties: 2

1 maand geleden

Hoi,

Tussen 10 en 24 augustus zijn wij er ook. Ik ben Margo en ik kom samen met mijn 2 dochters Iris (dan 15) en Evelien (12).
Al 10 jaar met een andere organisatie weg geweest en nu voor het eerst met Estivant... we hebben er erg veel zin in :-)

Wij komen met de bus.. ook voor het eerst :-D

Mvg
Margo, Iris en Evelien.

Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Hallo ik (Erik, 45) ga samen met mijn dochtertje (Anna, 5) 17 / 24 aug. met de auto.
Ga denk ik proberen in 1 dag te rijden.

Michel
Nieuwkomer

Reacties: 8

1 maand geleden

Wij (Marijn, Jonna en ik) zijn ook van de partij! We twijfelen nog of we met de auto of met t vliegtuig gaan. Gelukkig hebben we nog even om hier over na te denken. ????

Ellen
Nieuwkomer

Reacties: 23

1 maand geleden

Hoi
Als ik jullie een tio mag geven. Je weet nooit hoever je komt. Soms rijd je lekker en had je nog wel een uurtje doorgekund en de andere keer heb je zoveel files dat je pas om 22.00 uur in je geboekte hotel bent.
Ik heb altijd de app van bookings.com op mijn telefoon staan. Ben ik het zat ga ik er bij het ev benzinestation eraf en zoek een hotel in de omgeving.

Monique
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 maand geleden

Alida zei:
Zojuist een-oudervakantie Bled geboekt. Al veel één ouder vakantie ervaring maar nog nooit zo ver met de auto, spannend. Iemand tips voor goede overnachting onderweg? En wie zien we (ik 39, zoon 14, dochter 8) daar tussen 10 en 25 augustus 2019?

Hallo, wij zijn Monique (53 jaar) en Jord (in aug 14 jaar) en gaan ook van 10 -24 aug naar Slovenië. Leuk! Dit is onze 4e Estivant vakantie maar Bled is nieuw voor ons. Wij gaan ook met de auto, ws met een overnachting op de heenweg. Ik kijk hiervoor meestal op booking.com maar dat ga ik tzt wel regelen.