Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Spannend Bled 17-08 t/m 25-08 en dan weekje Kroatië - Bled

Reacties 1 tot 9 van de 9
Nieuwkomer

Reacties: 4

9 maanden geleden

Spannend Bled 17-08 t/m 25-08 en dan weekje Kroatië - Bled

Goedemorgen,

Even met voorstellen beginnen???? sophie 12 jaar en ik, Inge 42 jaar hebben dit jaar voor het eerst geboekt bij Estivant en hebben er super veel zin in echter vinden het ook super spannend!
We zouden het leuk vinden om al een beetje te weten wie onze reis genoten worden en of er al mensen vaker met Estivant zijn geweest en hoe dat is bevallen!

We gaan trouwens vanaf Amsterdam Sloterdijk met de bus, vond het in me 107 tje toch wat ver in me eentje te rijden??

Groetjes sophie en inge

Doet lekker mee

Reacties: 5

7 maanden geleden

Hi, even voorstellen… Sophie (wordt 13 op 23-08) en Anne-Brit (43). Toevallig dat er 2 jarige Sophie's zijn tijdens deze vakantie
Op de 17e vertrekken we met de bus vanaf Sloterdijk.

We hebben er zin in! Tot dan!

Susan
Nieuwkomer

Reacties: 8

7 maanden geleden

Best logisch dat jullie het spannend vinden. Vonden wij (ik vooral) ook heel erg de eerste x met Estivant. Achteraf totaal onnodig. De kinderen hebben het leuk en de ouders ook. Gezellig, actief (als je wil) en ongedwongen.

Susan
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi,
Wij (Susan 45), Benthe (13) en Mare (9) doen in dezelfde periode ook de combi Slovenie/Kroatie. We gaan al jaren op vakantie met Estivant en het bevalt ons erg goed. Tot dan!

Groetjes Susan

Oh ja, wij gaan ook met de bus en stappen op in Utrecht.

Susan
Nieuwkomer

7 maanden geleden

Hoi,
Wij (Susan 45), Benthe (13) en Mare (9) doen in dezelfde periode ook de combi Slovenie/Kroatie. We gaan al jaren op vakantie met Estivant en het bevalt ons erg goed. Tot dan!

Groetjes Susan

Mirjam
Nieuwkomer

Reacties: 4

8 maanden geleden

Hoi!
Wij gaan ook die week naar Bled en reizen ook met de bus mee. We stappen op in Sloterdijk. Wij zijn Niels van 10, Tim van 8 en Mirjam van 43, We hebben er erg veel zin in. Voor ons is het de eerste keer dat we met Estivant mee gaan en ook de eerste keer dat we met een georganiseerde reis mee gaan. Zal best even wennen zijn.

tessa
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

en nog meer meiden, maar dan iets jonger, die die week erbij zijn. t wordt vast heel leuk!

Inge
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Janneke zei:
Hoi,

Wij gaan die week ook naar Bled! Wij dat zijn mijn dochters van 13 en 16 en ik, Janneke van 43.
Ook wij gaan met de bus en stappen in Utrecht op. Ik vind het best spannend, maar we gaan voor een topweek!

Hoi Janneke,

Ja, super spannend echter zoveel zin in. Leuk om te horen dat er nog meer meiden mee gaan Sophie wordt 22-08 13 jaar, dus op de vakantie!

Groetjes Inge

Janneke
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

Hoi,

Wij gaan die week ook naar Bled! Wij dat zijn mijn dochters van 13 en 16 en ik, Janneke van 43.
Ook wij gaan met de bus en stappen in Utrecht op. Ik vind het best spannend, maar we gaan voor een topweek!