Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Benieuwd wie gaan er ook?! - Bled

Reacties 1 tot 4 van de 4
Marinda
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Benieuwd wie gaan er ook?! - Bled

Benieuwd wie er nog meer naar Bled gaan 3-8, met de bus, voor 8 dgn?
Ik ben sinds 2 jr alleenstaande moeder, 42jr, heb 3 kids, dochter Gwen 14, zoon Dirk 11 wordt 10-8 12jr!! En zoon Tijn van 7.
Wij zijn twee jr geleden voor t eerst met Estivant op vakantie geweest in eigen land; eiland van Maurik, beste vakantie ooit tot nu toe!!!
Hebben er erg veel zin in en benieuwd om jullie te ontmoeten.

Marieke
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

Wij gaan ook op 3 augustus met de bus vanuit Utrecht naar Bled. Ik ben Marieke, 48 jaar oud en reis samen met Sven (12) en Nynke (11). Dit is onze 4e reis met Estivant. Eerst een weekje Bled en daarna door naar Rovinj in Kroatiƫ. Wie doet nog meer die combi?

Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Wij gaan 10-8 met de bus naar Bled. Ik ben 48 jaar en sinds 2010 alleenstaand. 3 kids; Aron, Daan en Levi. Waarvan alleen de jongste twee (Daan 15 en Levi 12) meegaan. We gaan voor het eerst met Estivant, op advies van een goede vriend van mij. Zijn erg nieuwsgierig wie er in die periode nog meer gaan. En hebben er erg veel zin in!!
Leuk om hier alvast mensen te ontmoeten!
Groetjes Karin, Daan en Levi.

Ellen
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Wij gaan ook 3-8 met de bus naar Bled. Ik ben 40, sinds 3 jaar alleenstaand. 2 kids; Lisa 12 jaar, Bram 10 jaar. Afgelopen jaren steeds in Nederland gebleven, nu voor het eerst naar het buitenland. We zijn heel benieuwd.
Leuk je te ontmoeten Marinda!
Waar stappen jullie op de bus? Wij in Eindhoven.