Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wie zijn er in Bled van 11-18 aug? - Bled, 11-08-2018

Reacties 1 tot 8 van de 8
Daniel
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Wie zijn er in Bled van 11-18 aug? - Bled, 11-08-2018

Hallo,

Hannah (10) en ik gaan voor het eerst mee met Estivant naar Bled. We hebben er erg veel zin in.
Wij gaan met de auto, want de week erna gaan we nog naar Rovinj met Estivant.

Iemand ervaring op een van de bestemmingen?

Groeten
Hannah & Daniel

Nieuwkomer

Reacties: 6

10 maanden geleden

zei:

Leuk, ontmoeten we elkaar allemaal daar!

Groetjes, Roos

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Mike zei:
Dag allemaal,

Wij (Christianne van bijna 15 en Natasha & Rebecca van bijna 13) zijn er ook die week. Onze vijfde keer Estivant en de eerste keer "verder weg" na 2 x België en 2 x Duitsland.

Ook wij komen met de auto en we hebben er zin in!

Groeten,
Mike

Leuk, ontmoeten we elkaar allemaal daar!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

[quote=Daniel]Hoi Roos, Tije en Dan,

Gezellig! Leuk dat jullie ook gaan. Wij gaan er ook zeker een superleuke avontuurlijke week van maken. De reis er naar toe lijkt me al geweldig. Hannah is nooit echt in de bergen geweest, dus de reis en het verblijf zijn dan echt heel mooi. Waar komen jullie vandaan? Wij uit Hellevoetsluis.

Mvg
Daniel en Hannah
[/quote} Wij rijden rijden vanuit Brummen. Bedoeling is een tussenstop of onderin Duitsland of Salzburg. Mogelijk dat we vooraf nog een paar weekjes de bergen Oostenrijk meenemen. Hier hebben we echt zin in de vakantie!

Mike
Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

Dag allemaal,

Wij (Christianne van bijna 15 en Natasha & Rebecca van bijna 13) zijn er ook die week. Onze vijfde keer Estivant en de eerste keer "verder weg" na 2 x België en 2 x Duitsland.

Ook wij komen met de auto en we hebben er zin in!

Groeten,
Mike

Daniel
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Hoi Roos, Tije en Dan,

Gezellig! Leuk dat jullie ook gaan. Wij gaan er ook zeker een superleuke avontuurlijke week van maken. De reis er naar toe lijkt me al geweldig. Hannah is nooit echt in de bergen geweest, dus de reis en het verblijf zijn dan echt heel mooi. Waar komen jullie vandaan? Wij uit Hellevoetsluis.

Mvg
Daniel en Hannah

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Dag Daniël en Hannah,
Mijn zoon Tije (12) en dochter Lieve (dan 9) gaan ook naar Bled in die week. We kijken er echt naar uit! We rijden ook zelf met de auto. Ben benieuwd wie er nog meer gaan. Wij hebben in ieder geval het voornemen er een superleuke week van te maken!
Groetjes,
Roos

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Daniel zei:
Hallo,

Hannah (10) en ik gaan voor het eerst mee met Estivant naar Bled. We hebben er erg veel zin in.
Wij gaan met de auto, want de week erna gaan we nog naar Rovinj met Estivant.

Iemand ervaring op een van de bestemmingen?

Groeten
Hannah & Daniel