Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

even voorstellen - Bled

Reacties 1 tot 4 van de 4
Debby
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 jaar geleden

even voorstellen - Bled

Hallo. Ik ben Debby en zal met mijn zoon van 13 en een vriendinnetje van 15 naar Bled komen rijden.
Heeft iemand nog goede adviezen voor de reis en een betaalbare overnachting?
Wij zullen er 12 dagen komen genieten van de natuur , van jullie en elkaar.

Erik
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

HA Allen,
Ik doe samen met mijn zoon een soort vakantie ervoor met overnachtingen in Bad Urach, Garmisch Partenkirchen, Radstadt en dan uiteindelijk Bled. Rustig aan en tussendoor van alles zien in die mooie omgeving waar we doorheen rijden.

Veel plezier
Erik

Manon
Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

Hallo Debby,
Bled ligt maar net onder Oostenrijk. Ik zou het gewoon in 1 keer rijden. Is best te doen en scheelt je weer een overnachting. Ik ga zelf eerst een week naar Kroatië en overnacht dan, ivm files bij de grensovergang van Slovenie naar Kroatië, in Oostenrijk. Van Kroatië uit ga ik de week erna naar Bled.

Sonja
Nieuwkomer

Reacties: 31

1 jaar geleden

Hallo Debby,

Zelf ga ik ook over een week naar Bled en heb ik mijn hotel gevonden via Booking.com. Hiervan kan je ook een app downloaden en je hotels die je hier geboekt hebt bewaren.

Ik stop met mijn dochters op de heenreis in het mooie Augsburg. Daar overnacht ik in hotel/hostel 'Ubernacht'. Het ligt vrijwel in het centrum en kan je in de avond nog leuk ergens eten en drinken. Kosten voor ons drietjes zijn maar 69 euro. Goede aanrader dus. Weet alleen niet of ze hier nog kamers vrij hebben als jij gaat...

Succes en veel vakantieplezier!

Groetjes,

Sonja