Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

We hebben er zin in, Bled, 22-07 - Bled, 22-07-2017

Reacties 1 tot 8 van de 8
Manon
Nieuwkomer

Reacties: 10

2 jaar geleden

We hebben er zin in, Bled, 22-07 - Bled, 22-07-2017

Op 22 juli kom ik (43) een weekje met Jens (bijna 11) en Madelief (bijna 10) naar Bled. We houden van de natuur, kloven lopen en willen wellicht gaan raften of canyoning. Helemaal leuk naast de gezelligheid van de andere gezinnen! We komen met eigen auto.

Loes
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Wendy zei:
Hoi Manon en Loes,

Gezellig! Mijn dochter Janne van 10 en ik zijn ook van de partij. Om afwisselend te zijn...wij gaan met de bus!

We hebben er heeeel veel zin in. Lekker actief, maar ook relaxen en zwemmen in het meer. Laat maar komen die vakantie!

Groetjes, Wendy

Hye Wendy wat leuk dat Janne en jij ook komen. Tot de 23 e en een hele fijne reis gewenst!
Groetjes Loes

Loes
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Manon zei:
Ik heb net ontdekt dat we een deelnemerslijst hebben! Leuk! Ik zie dat je in de buurt woont Loes. Ik ga eerst nog een weekje naar Vrsar in Kroatië met de kinderen ( ik dacht: als ik dan toch in de buurt ben ga ik ook een weekje naar het strand), dus ik ben bijtijds met de auto in Bled de 22ste.

Hey Manon, wat leuk en lekker ook nog naar het strand:-)
Ik kom pas zondagochtend 23/7 om 8.30 aan op het vliegveld. Transfer net geboekt.
Het begint al te kriebelen.....Kan niet wachten !
Geniet lekker in Vrsar en tot in Bled :-)

Manon
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ik heb net ontdekt dat we een deelnemerslijst hebben! Leuk! Ik zie dat je in de buurt woont Loes. Ik ga eerst nog een weekje naar Vrsar in Kroatië met de kinderen ( ik dacht: als ik dan toch in de buurt ben ga ik ook een weekje naar het strand), dus ik ben bijtijds met de auto in Bled de 22ste.

Kim
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Mijn zoon Liam (14) en ik gaan 2 weken van 15 t/m 29 juli. Wij vliegen en huren een auto. Heerlijk!!

Tot in het zonovergoten Slovenië!

Groetjes,
Kim

Kim
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal,

Mijn zoon Liam (14) en ik gaan 2 weken van 15 t/m 29 juli. Wij vliegen en huren een auto. Heerlijk!!

Tot in het zonovergoten Slovenië!

Groetjes,
Kim

Wendy
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Manon en Loes,

Gezellig! Mijn dochter Janne van 10 en ik zijn ook van de partij. Om afwisselend te zijn...wij gaan met de bus!

We hebben er heeeel veel zin in. Lekker actief, maar ook relaxen en zwemmen in het meer. Laat maar komen die vakantie!

Groetjes, Wendy

Loes
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo Manon ,

Wij komen zondag 23 juli aan met het vliegtuig. ik kom met mijn zoon van 10. Leuk om te lezen dat er in dezelfde week leeftijdgenootjes komen.

Goede reis alvast !

Gr Loes