Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wij zijn van de partij.......wie nog meer? - Bled

Reacties 1 tot 11 van de 11
Agnes
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Wij zijn van de partij.......wie nog meer? - Bled

Op 14 juli vertrek ik met mijn twee dochters 11 en 13 jaar naar Bled voor een verblijf van 2 weken. Wel spannend maar leuk! We rijden zelf en vraag me af wie er nog meer zijn in die tijd en evt ook zelf rijden.

Anita
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Petra zei:
Hoi Agnes,

Wij zijn er ook de eerste week, alleen komen wij met de bus.
Mijn dochters zijn 11 en bijna 17.

Groet
Petra

Hoi Petra,

Ook wij gaan met de bus. Als ik de lijst zie, zijn er niet zoveel van onze groep die met de bus gaan. Wij stappen op in Eindhoven. Succes met de voorbereidingen en tot vrijdag!

Groeten,
Anita

Anita
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Agnes zei:
[quote=Agnes][quote=Anita]Hoi Agnes en Petra,

Wij zijn van 14 tm 22 juli van de partij in Bled. Wij gaan as vrijdag met de bus vanaf Eindhoven. Het is onze 2e Estivant reis. Vorig jaar zijn we met z'n drieën naar Axat geweest. En prima bevallen.

Deze week nog even de laatste dingen kopen en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Tot vrijdag/zaterdag!

Groeten,

Anita, Folkert (15) en Larissa (12)

Ja ja het komt al erg dichtbij!!! Succes met de voorbereidingen zien we jullie daar zaterdag. Jullie zijn vorig jaar in Axat geweest dan zijn jullie een echte sportieve familie.

Mijn kinderen zijn sportief. Ik ben helaas het tegenovergestelde. :-) Maar vorig jaar me ook prima, vermaakt.

Jij ook succes met de voorbereidingen! Hopen dat alles gaat passen in de koffer. Dat is het nadeel van gaan met een bus. De auto stop ik altijd helemaal vol. tot zaterdag!

Groeten,
Anita

Agnes
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Petra zei:
Hoi Agnes,

Groet
Petra

Leuk nog een paar nachtjes slapen.......We vinden het spannend maar hebben er zeker zin in. Goede reis en tot zaterdag!

Agnes
Nieuwkomer

1 jaar geleden

[quote=Agnes][quote=Anita]Hoi Agnes en Petra,

Wij zijn van 14 tm 22 juli van de partij in Bled. Wij gaan as vrijdag met de bus vanaf Eindhoven. Het is onze 2e Estivant reis. Vorig jaar zijn we met z'n drieën naar Axat geweest. En prima bevallen.

Deze week nog even de laatste dingen kopen en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Tot vrijdag/zaterdag!

Groeten,

Ja ja het komt al erg dichtbij!!! Succes met de voorbereidingen zien we jullie daar zaterdag. Jullie zijn vorig jaar in Axat geweest dan zijn jullie een echte sportieve familie.

Agnes
Nieuwkomer

1 jaar geleden

[quote=Anita]Hoi Agnes en Petra,

Tot vrijdag/zaterdag!

Groeten,

Anita
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Agnes en Petra,

Tot vrijdag/zaterdag!

Groeten,

Petra
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Hoi Agnes,

Groet
Petra

Manon
Nieuwkomer

Reacties: 10

2 jaar geleden

Agnes zei:
Hoi Manon, gezellig! Eerste keer dat ik zelf zo'n eind rij vind het wel spannend maar geeft je ook vrijheid. Doen jullie dat wel vaker? Lijkt me een erg mooie bestemming in combinatie met wat leuke activiteiten zien wij wel zitten.

Ik zie nu pas jouw reactie. Ik rijd binnenkort voor het eerst zo'n stuk (1200 km) in mn eentje met de kinderen. Gewoon doen anders kom ik nergens is mijn motto ;-). Ik zie wel hoe het gaat. Slovenië lijkt mij ook prettig. Ik ben er enkel nog doorheen gereden naar Kroatië.

Agnes
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Hoi Manon, gezellig! Eerste keer dat ik zelf zo'n eind rij vind het wel spannend maar geeft je ook vrijheid. Doen jullie dat wel vaker? Lijkt me een erg mooie bestemming in combinatie met wat leuke activiteiten zien wij wel zitten.

Manon
Nieuwkomer

Reacties: 10

2 jaar geleden

Leuk Agnes, ik ben er een weekje later (22 juli) met mijn zoon van dan bijna 11 en mijn dochter van dan bijna 10. Ik rijd ook zelf. Misschien ga ik vantevoren nog met een klein tentje ergens anders staan. Ik kijk hoe het loopt. We hebben er zin in!