Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er naar Bled 14 juli 2017 - Bled, 2017

Reacties 1 tot 17 van de 17
Jolanda
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 jaar geleden

Wie gaan er naar Bled 14 juli 2017 - Bled, 2017

Geboekt voor weekje Bled en daarna Porec met twee van mijn 3 dames. Nu 17 en 15 jaar. We vertrekken 14 juli. Wie gaat er nog meer en welke leeftijd hebben jouw kinderen?

Voor mij wordt dit de eerste keer in Slovenië en Kroatië, en ook eerste keer met een alleenstaande ouder en georganiseerde reis. Wat zijn jullie ervaringen, tips en tricks?

Heb er nu al zin in. Laat de zon maar komen.

Grtz

Jolanda

Jolanda
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 jaar geleden

Petra zei:
Hoi Jolanda,

Mijn dochters en ik zijn er ook in de week van 14 tot 23 juli en nemen de bus in Utrecht.
De leeftijden van mijn dochters zijn 11 en bijna 17 jaar oud.
Hoop dat ze het gezellig hebben samen!

Groet,
Petra

Komt vast helemaal goed! Tot vrijdag/zaterdag

Jolanda
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Anita zei:
Wij, mijn zoon van 15 en dochter van 12 gaan met de bus naar Bled van 14 tm 22 juli. We stappen in Eindhoven op.

Nog even getwijfeld om met eigen vervoer te gaan, maar toch maar voor de bus gekozen. We hebben er zin in!

Groeten,

Anita, Folkert en Larissa

Hee leuk, dan zien we jullie vrijdag in Eindhoven!

Anita
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Wij, mijn zoon van 15 en dochter van 12 gaan met de bus naar Bled van 14 tm 22 juli. We stappen in Eindhoven op.

Nog even getwijfeld om met eigen vervoer te gaan, maar toch maar voor de bus gekozen. We hebben er zin in!

Groeten,

Anita, Folkert en Larissa

Petra
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Jolanda,

Mijn dochters en ik zijn er ook in de week van 14 tot 23 juli en nemen de bus in Utrecht.
De leeftijden van mijn dochters zijn 11 en bijna 17 jaar oud.
Hoop dat ze het gezellig hebben samen!

Groet,
Petra

Sonja
Nieuwkomer

Reacties: 31

1 jaar geleden

Hallo dames, ben ik weer even. Wat betreft het huren van een auto daar heb ik geen idee, daar ik dus zelf met de auto ga. Ik neem onderweg een hotelletje in de buurt van München en rij dan de volgende dag weer door.

Ik zou voor de verhuur van een auto dit navragen bij Estivant. Maar er is ter plekke ook een boodschappenbus die voor de mensen die met de bus zijn gegaan naar de supermarkt rijdt. Maar voor tripjes in de omgeving is het toch fijn een auto te huren.

Maar mijn mening is zelf dat je al zo gezellig wordt bezig gehouden dat je daar soms niet aan toekomt. Ook is er ook altijd wel iemand die wellicht hetzelfde tripje wilt maken en je samen kan gaan.

Genoeg ideeën in ieder geval...

Agnes
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Sonja zei:
Hallootjes,

Samen met mijn twee dochters van 12 en 15 gaan ook wij op 14 juli richting Bled voor een weekje, maar dan wel met de auto.

Wij zijn wel ervaren Estivanters en ik kan je zeggen, het is allemaal top geregeld en erg gezellig. De kids vermaken zich prima en dus jij ook. Er is ruimte voor dingen samen en kan je lekker zelf op pad. Je kan je dus verheugen op een heel leuke vakantie!

Tot dan, groetjes, Sonja

Sonja,

Wij vertrekken ook met de auto naar Bled op 14 juli, voor 2 wkn. Ik met mijn dochters 11 en 13 jaar oud. Vind het heel spannend om met de auto te gaan maar ook wel een uitdaging. Heb jij al enig idee waar jij onderweg stopt voor een overnachting?

groeten
Agnes

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Sonja zei:
Hallootjes,

Samen met mijn twee dochters van 12 en 15 gaan ook wij op 14 juli richting Bled voor een weekje, maar dan wel met de auto.

Wij zijn wel ervaren Estivanters en ik kan je zeggen, het is allemaal top geregeld en erg gezellig. De kids vermaken zich prima en dus jij ook. Er is ruimte voor dingen samen en kan je lekker zelf op pad. Je kan je dus verheugen op een heel leuke vakantie!

Tot dan, groetjes, Sonja

Hoi Sonja

Kun je daar een auto huren?

Grtz

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Jolanda zei:

Leuk je dan te ontmoeten. Ben je ook eerder in bled geweest?

Kun je daar ook een auto huren? En boodschappen doen hoe werkt dat zonder auto daar?

Wel benieuwd.

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Sonja zei:
Hallootjes,

Tot dan, groetjes, Sonja

Sonja
Nieuwkomer

Reacties: 10

2 jaar geleden

Hallootjes,

Tot dan, groetjes, Sonja

Marion
Nieuwkomer

2 jaar geleden

We zien jullie vanzelf verschijnen!!

Jolanda zei:

Wij in Eindhoven.

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Marion zei:

Wij stappen in Utrecht op en jullie?

Wij in Eindhoven.

Marion
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Jolanda zei:

Gezellig, waar stap je op? Kids zelfde leeftijd! Alleen bij mij twee meisjes. Leuk!!

Wij stappen in Utrecht op en jullie?

Jolanda
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Marion zei:

LOL!!! Ik lees nu pas dat je precies dezelfde reis maakt! Leuk!!!

Gezellig, waar stap je op? Kids zelfde leeftijd! Alleen bij mij twee meisjes. Leuk!!

Marion
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Marion zei:
Wij, mijn zoon van dan 18 en dochter van 16 gaan met de bus naar Bled. We blijven daar een week en gaan daarna waarschijnlijk nog een weekje naar Porec, maar dat is nog niet 100 % zeker.
Ook voor mij is het de eerste keer met Estivant en sowieso de eerste keer met een alleenstaande oudervakantie-reis. Dus sorry, geen tips and tricks. Maar wel erg veel zin in!

Groetjes,
Marion

LOL!!! Ik lees nu pas dat je precies dezelfde reis maakt! Leuk!!!

Marion
Nieuwkomer

2 jaar geleden

Wij, mijn zoon van dan 18 en dochter van 16 gaan met de bus naar Bled. We blijven daar een week en gaan daarna waarschijnlijk nog een weekje naar Porec, maar dat is nog niet 100 % zeker.
Ook voor mij is het de eerste keer met Estivant en sowieso de eerste keer met een alleenstaande oudervakantie-reis. Dus sorry, geen tips and tricks. Maar wel erg veel zin in!

Groetjes,
Marion