Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Afscheid Estivant

Reacties 1 tot 3 van de 3
Arend
Nieuwkomer

Reacties: 1

8 maanden geleden

Afscheid Estivant

Nu de zomervakantie van mijn regio aanstaande is zal ik voor het eerst sinds jaren niet meer naar een bestemming gaan. Mitchel gaat al 2 jaar niet mee, Robin (nu 17) gaat dit jaar zelf op vakantie. Ik verwacht niet dat het de komende jaren anders zal zijn / worden.

De bestemmingen die ik de afgelopen jaren heb bezocht zijn:

2008, Frankrijk, Creuse
2009, Frankrijk, Creuse
2010, Turkije, Bitez
2011, Kroatië, Rovinj
2012, Kroatië, Rovinj (op verzoek van kids nog een keer, alleen dat zoute water!!!)
2013, Frankrijk, Argeles sur Mer
2014, Frankrijk, Argeles sur Mer (nieuwe camping)
2015, Italië, Elba
2016, Italië, Toscane
2017, Spanje, Tossa de Mar

Ik wil Estivant, medewerkers & medegasten bedanken voor de afgelopen jaren, voor de leuke, spannende dingen, de BBQ op vrijdag, de ouderavonden, de excursies, de nachtelijke spooktochten, bivak voor de kinderen, de gesprekken over van alles en nog wat tot diep in de nacht en nog zoveel meer om op te noemen.

Geniet allemaal van de vakanties en tot een volgende keer....voor mij eindigt deze reis met Estivant, nu is het tijd voor andere dingen voor zowel de kids als mij....

Groet,
Arend, Mitchel & Robin

Inge
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 maand geleden

Hier ook een ervaren Estivantganger die bijna stopt. Dit jaar nog een keertje naar La Roche in de meivakantie, om het af te leren. Dochter is 17 en wil volgend jaar graag mee met estivant als begeleider. Dan ga ik niet meer mee ?.
Argeles sur Mer, La Roche, Kreta, drie keer Belgie met kerst, wintersport in Niederau, Bracciano, Rheezerveen, Venetie.

Ik zal alle teams missen!

Inge

Sandra
Doet lekker mee

Reacties: 8

7 maanden geleden

Beste Arend,

Ik kan me enigszins voorstellen hoe dat voelt.
Mogelijk wordt dit jaar mijn laatste jaar; tenzij mijn jongste die volgend jaar 17 is, dan ook nog graag mee wil.
Mijn 2 oudsten hebben ook andere plannen.

Voelt een beetje als afscheid nemen.
Misschien kan ik volgend jaar een kind lenen, als mijn jongste dan niet meer mee wil :-)

Een singles- vakantie kan ook, maar dat is toch anders.

Heb ook al meerdere bestemmingen gezien:

Wij zijn in 2009 begonnen in La Roche.
2010: Le Gibanel.
2011: Renesse.
2012: Cecina Mare
2013: Tossa de Mar en later nog eens naar Cecina.
De kids hebben toen ook nog Bitez en de Blue Cruise gedaan.
2014: Argeles sur Mer.
2015: Rovinj.
2016: Levico Therme.
2017: Bitez en later nog naar Kreta.

Dit jaar gaan we naar Axat.

Veel plezier met alle nieuwe vakantieplannen die je gaat maken.

Groet Sandra