Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

Wie komt er nog meer?? - Eiland van Maurik

Reacties 1 tot 12 van de 12
Nieuwkomer

Reacties: 1

2 maanden geleden

Wie komt er nog meer?? - Eiland van Maurik

Hallo!! Vanmiddag mijn eerste vakantie geboekt als alleenstaande moeder. Spannend, maar ook heel veel zin in! Ik en mijn zoon van 6, een week lang samen op vakantie. Wie komt er nog meer in de week van 10-17 augustus?
Groetjes Leonie

Michael
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 maand geleden

Lisette zei:

Hoi Michael

Is het omboeken naar de Leistert gelukt?

Groet Lisette

Hee Lisette

Het omboeken is gelukt! Wij gaan nu 2 weken naar de Leistert. Weten jullie al wat jullie gaan doen?

Groetjes Michael

Lisette
Nieuwkomer

1 maand geleden

Michael zei:
Hallo allemaal,

Jammer dat het niet door gaat.. ik had 2 weken geboekt vanaf 10 augustus en kan ook alleen die 2 weken. Ik heb nu gevraagd of ik om kan boeken naar de Leistert.

Groetjes Michael

Hoi Michael

Is het omboeken naar de Leistert gelukt?

Groet Lisette

Michael
Nieuwkomer

1 maand geleden

Hallo allemaal,

Jammer dat het niet door gaat.. ik had 2 weken geboekt vanaf 10 augustus en kan ook alleen die 2 weken. Ik heb nu gevraagd of ik om kan boeken naar de Leistert.

Groetjes Michael

Lisette
Nieuwkomer

1 maand geleden

Manon zei:
Ik denk dat ik voor Jagerstee kies. Jullie?

Ik weet het nog niet. Kwam vroeger vaak op de Jagerstee. Ook met mn ex. Maar ja...had wel speciaal voor Nederland gekozen, dus moet even rustig gaan kijken.

Manon
Nieuwkomer

Reacties: 8

1 maand geleden

Ik denk dat ik voor Jagerstee kies. Jullie?

Manon
Nieuwkomer

1 maand geleden

Lisette zei:
Nou ja.....hebben jullie je mail gezien ????. Dat wordt dus geen eiland van Maurik....

Ik heb het gelezen... jammer!! waar kiezen jullie voor??? Ik wil wel 10-8 op vakantie gaan....
echt jammer

Lisette
Nieuwkomer

1 maand geleden

Nou ja.....hebben jullie je mail gezien ????. Dat wordt dus geen eiland van Maurik....

Manon
Nieuwkomer

1 maand geleden

Lisette zei:
Hoi Leonie, Manon en Patricia

Ik kom met mijn 2 dochters (10 en 5) en zoon (7) een week naar het eiland van Maurik. Ook de eerste keer met Estivant, ook de eerste keer alleen ????.
We hebben er nu al veel zin in, jammer dat het nog een tijd duurt voordat het zover is.

Groetjes Lisette

Gezellig! Wij hebben er ook zin in

Lisette
Nieuwkomer

1 maand geleden

Hoi Leonie, Manon en Patricia

Ik kom met mijn 2 dochters (10 en 5) en zoon (7) een week naar het eiland van Maurik. Ook de eerste keer met Estivant, ook de eerste keer alleen ????.
We hebben er nu al veel zin in, jammer dat het nog een tijd duurt voordat het zover is.

Groetjes Lisette

Manon
Nieuwkomer

1 maand geleden

Hoi hoi

Hier hetzelfde. M'n eerste keer als alleenstaande moeder. Spannend! Wij gaan ook naar het eiland van Maurik in dezelfde periode (we= zoon Nick 10 en dochtertje Dominique 6). We hebben er zin in.

Groetjes van Manon

Patricia
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 maanden geleden

zei:
Hallo!! Vanmiddag mijn eerste vakantie geboekt als alleenstaande moeder. Spannend, maar ook heel veel zin in! Ik en mijn zoon van 6, een week lang samen op vakantie. Wie komt er nog meer in de week van 10-17 augustus?
Groetjes Leonie

Hoi!
Wij, mijn zoon Armin (9) en dochter Feline (dan 5), gaan ook naar het eiland van Maurik in dezelfde week. We hebben er zin in! Eerste keer met estivant en eerste keer met zn drie├źn op vakantie.
Tot dan!

Groetjes Patricia