Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er ook naar de Leistert vanaf 3 augustus?? - De Leistert

Reacties 1 tot 18 van de 18
Nieuwkomer

Reacties: 4

4 maanden geleden

Wie gaat er ook naar de Leistert vanaf 3 augustus?? - De Leistert

Hey!

Hier een berichtje, heb net voor het eerst een vakantie geboekt naar de Leistert. Dit zal ook de eerste vakantie zijn bij Estivant.
Ik ben heel benieuwd wie er nog meer in deze periode gaan!

Over mij:
Ik ben Wendy, dan 36 jaar. Mijn kinderen Lynn en Rens zijn dan 8 en 5 jaar oud.

Ik hoop van jullie te horen, heb er in ieder geval heel veel zin in!

Groetjes Wendy

Nancy
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Mijn smiley is veranderd in vraagtekens ;-)

Nancy
Nieuwkomer

1 maand geleden

Hoi Wendy en alle anderen????,

Al voor de 5de keer gaan wij dit jaar met Estivant op vakantie. Mijn oudste (zoon) gaat dit jaar niet mee.
Dit jaar voor het eerst naar de Leistert, samen met mijn dochter van (dan) 12. Zelf ben ik 42.
We hebben er zin in. Gaat vast weer een top week worden!

Tot dan!

Groetjes Nancy en Milou

Wendy
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Irma zei:

Hoi Allemaal.

Wij hadden eerst onze vakantie geboekt naar het eiland van Maurik, helaas is hun samenwerking gestopt dus vandaag de vakantie geboekt en het is de Leistert geworden

Over ons:
Mijn naam is Irma (28 jaar) en Dochter Lynn (5 jaar)

Het wordt onze eerste vakantie via Estivant, maar niet de eerste vakantie op een eenoudervakantie. Wij hebben er in iedergeval heel veel zin in en kunnen niet wachten tot het zo ver is.

Leuk! En ook toevallig dat onze dochters dezelfde naam hebben

Wendy
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Aaltsje zei:
Hallo allemaal,

Wij gaan ook 3 augustus naar de Leistert.

Mijn naam is Aaltsje (34 jaar) en ik kom met dochter Silde (dan 8 jaar) en zoon Hidde (dan 5 jaar)

Eerste keer via Estivant, vind het dan ook enorm spannend, maar de verhalen die ik hoor zijn goed!
Leuk om zo alvast te kijken wie er dan nog meer zijn.

Wat leuk! Onze kinderen hebben ook dezelfde leeftijd!

Aaltsje
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 maanden geleden

Hallo allemaal,

Wij gaan ook 3 augustus naar de Leistert.

Mijn naam is Aaltsje (34 jaar) en ik kom met dochter Silde (dan 8 jaar) en zoon Hidde (dan 5 jaar)

Eerste keer via Estivant, vind het dan ook enorm spannend, maar de verhalen die ik hoor zijn goed!
Leuk om zo alvast te kijken wie er dan nog meer zijn.

Irma
Nieuwkomer

2 maanden geleden

zei:
Hey!

Hier een berichtje, heb net voor het eerst een vakantie geboekt naar de Leistert. Dit zal ook de eerste vakantie zijn bij Estivant.

Over mij:

Groetjes Wendy

Hoi Allemaal.

Wij hadden eerst onze vakantie geboekt naar het eiland van Maurik, helaas is hun samenwerking gestopt dus vandaag de vakantie geboekt en het is de Leistert geworden

Over ons:
Mijn naam is Irma (28 jaar) en Dochter Lynn (5 jaar)

Het wordt onze eerste vakantie via Estivant, maar niet de eerste vakantie op een eenoudervakantie. Wij hebben er in iedergeval heel veel zin in en kunnen niet wachten tot het zo ver is.

Willy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Alicia zei:

Hallo Willy,

Wat leuk dat jullie naar de Leistert gaan. Mijn dochter is ook 14 jaar en ze was blij te zien dat er nog iemand van 14 jaar mee gaat. Wordt vast gezellig met iedereen.

Komt zeker goed. Mijn dochter vind het ook al helemaal leuk.
Mijn zoon ook trouwens. Die is dan nog net op een week na geen 12.

Alicia
Nieuwkomer

Reacties: 6

3 maanden geleden

Willy zei:
Wij ook 3 augustus. Eerste keer met estivant en eerste keer kamperen zelfs. Dochter 14 jaar en zoon 12 jaar.
Ben benieuwd. Wel veel zin in

Hallo Willy,

Wat leuk dat jullie naar de Leistert gaan. Mijn dochter is ook 14 jaar en ze was blij te zien dat er nog iemand van 14 jaar mee gaat. Wordt vast gezellig met iedereen.

Willy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Wij ook 3 augustus. Eerste keer met estivant en eerste keer kamperen zelfs. Dochter 14 jaar en zoon 12 jaar.
Ben benieuwd. Wel veel zin in

Wendy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

gezellig!!!! Wie weet tot dan!
Groetjes Wendy & Isis (10)

Wendy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hallo Wendy!
Wij zijn er ook vanaf 3/8
Wie weet tot dan!
Groetjes Wendy & Isis (10)

zei:
Hey!

Over mij:

Groetjes Wendy

Alicia
Nieuwkomer

Reacties: 6

3 maanden geleden

Hallo mede kampeerders,

Ik heb net voor 1 week geboekt vanaf 3 augustus op de Leistert. Ontzettend veel zin aan. 3 jaar geleden ook geEstivant...was super gezellig. Tegen die tijd ben ik 42 jaar, mijn dochter Chayenne 14 jaar en mijn zoon Jayden 10 jaar. Het wordt vast weer erg leuk.

Irene
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hey Wendy

Ook ik ben vanaf 3 aug bij de Leistert op vakantie met mijn 3 zonen van 10, 8 en 7. Voor het eerst met Estivant. Ik ben ook erg benieuwd. Voor mijn jongens is het de eerste keer kamperen en ook de eerste keer met ons viertjes.

Groetjes Irene

Nieuwkomer

4 maanden geleden

Monique zei:

Hoi Wendy,

Mijn naam is Monique (41 jaar). Ook ik heb voor het eerst via Estivant geboekt. Toen ik zelf klein was ben ik al eens op de Leistert geweest, maar dat is lang geleden
Mijn kinderen zijn Lucas (dan 15), Tobias (dan 13) en Sabine (van 10 jaar). Wat ouder dan jouw kinderen.

Wij komen 3 augustus voor 1 week en hebben er ook ontzettend veel zin in. Leuk om via deze weg al een eerste kennismaking te hebben!

Groetjes Monique.

Leuk Monique! En die leeftijden van de kinderen liggen idd iets uit elkaar, maar ik denk dat het toch heel gezellig is!

Nieuwkomer

4 maanden geleden

Jessica zei:
Hoi wendy,

Ik jessica 34 en mijn dochter jayde van 6 gaan ook voor het eerst met estivant op vakantie naar de leistert. Wij gaan vanaf 10 aug.

Wij hebben er ook zin in!

Groetjes jessica

Wij gaan 1 week, dus op 10 augustus gaan wij helaas alweer weg Jessica. Maar misschien zien we elkaar nog bij vertek/aankomst haha!

Monique
Nieuwkomer

4 maanden geleden

zei:
Hey!

Over mij:

Groetjes Wendy

Hoi Wendy,

Mijn naam is Monique (41 jaar). Ook ik heb voor het eerst via Estivant geboekt. Toen ik zelf klein was ben ik al eens op de Leistert geweest, maar dat is lang geleden
Mijn kinderen zijn Lucas (dan 15), Tobias (dan 13) en Sabine (van 10 jaar). Wat ouder dan jouw kinderen.

Wij komen 3 augustus voor 1 week en hebben er ook ontzettend veel zin in. Leuk om via deze weg al een eerste kennismaking te hebben!

Groetjes Monique.

Jessica
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Hoi wendy,

Ik jessica 34 en mijn dochter jayde van 6 gaan ook voor het eerst met estivant op vakantie naar de leistert. Wij gaan vanaf 10 aug.

Wij hebben er ook zin in!

Groetjes jessica