Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

De Leistert | 6 t/m 12 juli 2019 - De Leistert

Reacties 1 tot 20 van de 24
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 maanden geleden

De Leistert | 6 t/m 12 juli 2019 - De Leistert

Hi!

Wie gaan er allemaal mee naar De Leistert in de week van 6 juli?
Dit is mijn 2e keer dat ik met Estivant mee ga en heb er weer enorm veel zin in!

Groetjes,
Monica

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 4

3 dagen geleden

Joost zei:
Hallo allemaal,

Ook ik heb geboekt voor 6-13 juli 2019.
Neem mijn zoon van 9 jaar mee...

Heb er veel zin in.

Gezellig! Eerste keer estivant?

Joost
Nieuwkomer

Reacties: 2

5 dagen geleden

Hallo allemaal,

Ook ik heb geboekt voor 6-13 juli 2019.
Neem mijn zoon van 9 jaar mee...

Heb er veel zin in.

Linda
Nieuwkomer

1 week geleden

Suzanne zei:
Hoi allemaal,
Ik heb vandaag geboekt van 6 tm 13 juli ????
Ik heb 2 jongens van 9 en 6 jaar.
Het is onze tweede keer met Estivant. Vorig jaar naar Eiland van Maurik geweest en deze keer gekozen voor de Leistert. Wij komen uit Venlo.
We hebben er al veel zin in !
Groetjes Suzanne

Gezellig!

Volgens mij die eerst week nog een rustig clubje. Week erna sta ik er ook en veel meer ouders en kinderen. Maar gaat helemaal goedkomen!

Linda
Nieuwkomer

1 week geleden

zei:

Leuk he! Ik denk dat het nooit gaat vervelen :-)

Vorig jaar toen ik relatie had dacht ik nog van wel ????.maar nu niet meer. Gewoon leuk dat je aanspraak hebt als je dat wilt

Mascha
Nieuwkomer

Reacties: 11

1 week geleden

Suzanne zei:
Hoi allemaal,
Het is onze tweede keer met Estivant. Vorig jaar naar Eiland van Maurik geweest en deze keer gekozen voor de Leistert. Wij komen uit Venlo.
Groetjes Suzanne

Van harte welkom. Gezellig..
Groetjes vanuit valkenburg

Suzanne
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 weken geleden

Hoi allemaal,
Groetjes Suzanne

Nieuwkomer

3 weken geleden

Linda zei:

oh en voor mij ook meerdere keren estivant ervaring

Leuk he! Ik denk dat het nooit gaat vervelen :-)

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 18

1 maand geleden

Linda zei:

gezellig! ik heb een zoon van dan 11 jaar en dochter van 9. wij blijven ook deze twee weken. tot dan!

oh en voor mij ook meerdere keren estivant ervaring

Linda
Nieuwkomer

1 maand geleden

Esther zei:
Hoihoi,

Ook wij hebben er al zin in!!
Ik neem m'n 2 zonen van 11 en 12jr mee.
Voor ons al meerdere ervaringen met Estivant, nu lekker dicht bij huis.
Hopelijk op mooi weer!
Wij komen de 6de en blijven tot de 20ste, wie nog meer?

gezellig! ik heb een zoon van dan 11 jaar en dochter van 9. wij blijven ook deze twee weken. tot dan!

Linda
Nieuwkomer

1 maand geleden

Mascha zei:

Het gedeelte van estivant ligt helemaal achter op de camping. Maar perfect vlakbij een super sanitair gebouw. Zelfs de kleintjes kunnen er nog alleen naar toe.
Faciliteiten liggen bijna allemaal vooraan de camping.. Dus ja ff wandelen maar ik heb dat niet als een probleem ervaren. En ging ik boodschappen bij de campingwinkel doen ging ik ff snel met de auto ivm zware spullen????
Dus als je plaats hebt voor fietsen zijn ze ook zeker welkom.
Verder zijn 't 2 leuke laantjes met tenten.. Ideaal voor de Kids om doorheen te skelteren rennen Etc Etc.
De safaritent staat mooi opgesteld
En meestal breng je daar ook wel savonds de tijd door samen onder 't genot van een wijntje. Hihi.

klinkt goed! ik ga kijkenof ik fietsen mee kan nemen. kinderen vinden dat ook leuk. gezellig! mijn kinderen zijn dan 10 en 12 jaar

Nieuwkomer

1 maand geleden

Ik heb van de week geboekt, voor deze week naar de Leistert te gaan.
Het is voor ons de eerste keer, mijn dochter van dan bijna 8 heeft er veel zin!

Esther
Doet lekker mee

Reacties: 28

1 maand geleden

Hoihoi,

Ook wij hebben er al zin in!!
Ik neem m'n 2 zonen van 11 en 12jr mee.
Voor ons al meerdere ervaringen met Estivant, nu lekker dicht bij huis.
Hopelijk op mooi weer!
Wij komen de 6de en blijven tot de 20ste, wie nog meer?

Mascha
Nieuwkomer

1 maand geleden

zei:

Kijk, dat klinkt goed! Vooral ook dat wijntje, hahaha! Ik lees alleen maar goede verhalen van de Leistert dus ik ben erg enthousiast! Bedankt voor je tips! Klinkt erg veel zoals mijn vorige Estivant ervaring dus dat moet wel goedkomen dan :-)

Ja he.. Dat wijntje maakt de avond lekker compleet om af te sluiten..
Haha

Nieuwkomer

1 maand geleden

Mascha zei:

Het gedeelte van estivant ligt helemaal achter op de camping. Maar perfect vlakbij een super sanitair gebouw. Zelfs de kleintjes kunnen er nog alleen naar toe.
Faciliteiten liggen bijna allemaal vooraan de camping.. Dus ja ff wandelen maar ik heb dat niet als een probleem ervaren. En ging ik boodschappen bij de campingwinkel doen ging ik ff snel met de auto ivm zware spullen????
Verder zijn 't 2 leuke laantjes met tenten.. Ideaal voor de Kids om doorheen te skelteren rennen Etc Etc.
En meestal breng je daar ook wel savonds de tijd door samen onder 't genot van een wijntje. Hihi.

Kijk, dat klinkt goed! Vooral ook dat wijntje, hahaha! Ik lees alleen maar goede verhalen van de Leistert dus ik ben erg enthousiast! Bedankt voor je tips! Klinkt erg veel zoals mijn vorige Estivant ervaring dus dat moet wel goedkomen dan :-)

Mascha
Nieuwkomer

1 maand geleden

Linda zei:

Kan je iets meer vertellen over de camping? Ik weet dat estivant bij de heihorst zit. Volgens mij zijn fietsen op deze camping wel handig of niet?

Mascha
Nieuwkomer

1 maand geleden

Yes yes. Net ook weer geboekt voor deze week..
Voor nu de 2de keer estivant en 2de keer de leistert. Vorig jaar ook geweest.. En 't is super bevallen.. Hebben er nu al zin in.
Mijn Kids zijn jongen van 8 meisje van 11 (bijna 12 dan)

Linda
Nieuwkomer

1 maand geleden

Stella zei:
Voor mij is het de eerste keer met estivant, maar wel de 3e keer op de leistert, de vorige keren waren we er buiten het hoogseizoen. Ik vind het een geweldige camping, ik ben benieuwd hoe het ons bevalt met estivant in het hoogseizoen. Tot dan! We hebben er nu al zin in????

Kan je iets meer vertellen over de camping? Ik weet dat estivant bij de heihorst zit. Volgens mij zijn fietsen op deze camping wel handig of niet?

Linda
Nieuwkomer

1 maand geleden

zei:

2 weken! Wow wat leuk! Wij gaan een weekje, mijn dochter is dan 4 jaar en 1 van de jongste :-)

Ah gaat helemaal goedkomen! Dit is voor mij voor lange tijd weer Nederland

Stella
Nieuwkomer

1 maand geleden

Voor mij is het de eerste keer met estivant, maar wel de 3e keer op de leistert, de vorige keren waren we er buiten het hoogseizoen. Ik vind het een geweldige camping, ik ben benieuwd hoe het ons bevalt met estivant in het hoogseizoen. Tot dan! We hebben er nu al zin in????