Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

wie gaat er naar de Leistert 10 aug 2019 met zoon(s)/dochter(s) rond de 6 jaar? - De Leistert

Reacties 1 tot 20 van de 30
Nieuwkomer

Reacties: 8

5 maanden geleden

wie gaat er naar de Leistert 10 aug 2019 met zoon(s)/dochter(s) rond de 6 jaar? - De Leistert

Hallo,

Ik ben van plan om naar de Leistert te gaan vanaf 10 aug t/m 17 aug met mijn zoon van 6 jaar.
Ben benieuwd of er al mensen geboekt hebben met kids rond dezelfde leeftijd? Heb nog niet geboekt... iemand al eens eerder daar geweest? volgens mij is het ook goed te bereiken met trein/bus. Of heb je daar wel een auto nodig op de camping om bijv. boodschappen te doen?

Ik hoor het graag!

groetjes,
Rachelle

Michael
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 maand geleden

Hallo allemaal,

Samen met mijn 2 dochters (van tegen die tijd 4 en 6) hebben wij onze eerste alleen ouder vakantie geboekt bij de leistert. Wij gaan vanaf 10 augustus 2 weken en hebben er veel zin in.

Barbara
Nieuwkomer

Reacties: 30

2 maanden geleden

zei:

Hi Barbara,

Dit word de eerste keer samen op vakantie. Dus wel spannend hoor.
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik doe... of met de auto of OV.
Hangt een beetje af of ik snel een auto kan lenen.....
En jij ?

Hi Rachelle,

We gaan met de auto. Ik neem namelijk ook Ryan zijn fiets mee en veel eet spullen enz. Met ov ben je zo beperkt mits je idd niet anders kan.

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Barbara zei:

Hi Rachelle,

Leuk en idd dichtbij. Ik ga volgende week boeken. Je gaat dus met ov.

Ben je al eerder met je zoon alleen op vakantie geweest?

Hi Barbara,

Dit word de eerste keer samen op vakantie. Dus wel spannend hoor.
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik doe... of met de auto of OV.
Hangt een beetje af of ik snel een auto kan lenen.....
En jij ?

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Linda zei:
Hey Hallo,

Mijn zoontje van dan 5 en ik gaan voor het eerst samen op vakantie van 10 augustus tot 17 augustus.. We hebben er enorm veel zin in maar vind het ook enorm spannend. Hopen op een mooie vakantie op de Leistert.

Gezellig!! :-) Best veel jongens volgens mij rond 5 a 6 jaar!

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Marijke zei:

Hoi, ik heb net geboekt. Mijn zoontje is dan 7 jaar.
Het is voor ons de eerste keer zo'n 1 ouder vakantie, dus spannend, maar erg veel zin in! Duurt alleen nog wel erg lang....maar wel al leuk om zo al een beetje contact te hebben met elkaar!
Groetjes Marijke

l

Leuk!!! ik heb ook geboekt. gezellig :-)

Barbara
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Gezellig!!! Zo de groep is groot geworden. We hebben er al zin in en jullie ook

Tot dan!!!

Marloes
Nieuwkomer

Reacties: 2

3 maanden geleden

Ik kom ook 10 aug samen met mijn 7 jarige zoontje Hugo! We blijven 2 weken. Heeel veel zin in!

Nieuwkomer

Reacties: 3

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik heb ook zojuist geboekt op de Leistert voor 10 augustus. Mijn dochter Nora is dan 8 jaar en we kijken er al enorm naar uit. Voor mij voor het eerst kamperen dus ben erg benieuwd!!

Groetjes Suzanne en Nora

Marijke
Nieuwkomer

Reacties: 2

3 maanden geleden

zei:
Hallo,

Ik ben van plan om naar de Leistert te gaan vanaf 10 aug t/m 17 aug met mijn zoon van 6 jaar.
Ben benieuwd of er al mensen geboekt hebben met kids rond dezelfde leeftijd? Heb nog niet geboekt... iemand al eens eerder daar geweest? volgens mij is het ook goed te bereiken met trein/bus. Of heb je daar wel een auto nodig op de camping om bijv. boodschappen te doen?

Ik hoor het graag!

groetjes,
Rachelle

Hoi, ik heb net geboekt. Mijn zoontje is dan 7 jaar.
Het is voor ons de eerste keer zo'n 1 ouder vakantie, dus spannend, maar erg veel zin in! Duurt alleen nog wel erg lang....maar wel al leuk om zo al een beetje contact te hebben met elkaar!
Groetjes Marijke

Barbara
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Martine zei:
hallo,

wij hebben net geboekt van 10 tot 17 augustus. Ik kom samen met mijn dochter Laura van 6 en zoon Guus van dan 5 jaar! Wij hebben er heel veel zin in!

Groetjes Martine

Gezellig Martine

Ik ga voor de tweede keer maar toen was Ryan nog klein. Nu is hij 6 jaar en super zin in..

Tot dan

Martine
Nieuwkomer

3 maanden geleden

hallo,

wij hebben net geboekt van 10 tot 17 augustus. Ik kom samen met mijn dochter Laura van 6 en zoon Guus van dan 5 jaar! Wij hebben er heel veel zin in!

Groetjes Martine

Linda
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hey Hallo,

Mijn zoontje van dan 5 en ik gaan voor het eerst samen op vakantie van 10 augustus tot 17 augustus.. We hebben er enorm veel zin in maar vind het ook enorm spannend. Hopen op een mooie vakantie op de Leistert.

Barbara
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Jessica zei:

Hoi rachelle,

Ik heb net mijn vakantie geboekt naar de leistert. Dit is onze eerste keer met estivant ben heel erg benieuwd.
Mijn dochter van 6 en ik gaan van 10 tot 17 aug heen.

Wij hebben er al zin in.

Groetjes jessica

Hi Jessica
Ik heb ook geboekt met mijn zoon van 6 jaar. ..ook super zin in

Barbara
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Hai allemaal,

Ik heb ook geboekt met mijn zoon van 6 jaar. Ik ben benieuwd en super zin in. Neemt iemand de kinderfiets mee??

Groetjes en tot dan !!

Jessica
Nieuwkomer

Reacties: 4

4 maanden geleden

zei:
Hallo,

Ik hoor het graag!

groetjes,
Rachelle

Hoi rachelle,

Ik heb net mijn vakantie geboekt naar de leistert. Dit is onze eerste keer met estivant ben heel erg benieuwd.
Mijn dochter van 6 en ik gaan van 10 tot 17 aug heen.

Wij hebben er al zin in.

Groetjes jessica

Barbara
Nieuwkomer

4 maanden geleden

zei:
Hallo,

Ik hoor het graag!

groetjes,
Rachelle

Hi Rachelle

En heb je al een keuze kunnen maken?? Ik ben er benieuwd naar.
Wij gaan zeker alleen ik kijk wel of er een paar jongetjes rond de 6 jaar gaan. Want een groep met veel ouderen of meisjes maak ik mijn zoon niet blij mee haha

Barbara
Nieuwkomer

4 maanden geleden

Desiree zei:

De camping is goed te bereiken met trein en bus.
De bus stop voor de deur dus dat is fijn.
Er is een mooie supermarkt aanwezig waar je volgends mij alles kunt krijgen.
Wij zijn met het openbaar vervoer gaan kijken voor deze zomer.
Maar wij zijn op de camping van Rheezerveen geweest vorig jaar in de mei vakantie en de zomer vakantie.
Het terrein waar ze daar staan met de tenten vindt ik persoonlijk een stuk gezelliger.
Hier heb je twee rijen en sta je dicht op elkaar met de over buren.
De camping voor mij staalt Rheezerveen meer gezelligheid uit en schoner daarom gaan wij in de mei vakantie toch weer terug naar onze vertrouwden plek.
Het kan wel koud zijn in de tent dat is onze ervaring van vorig jaar.
Succes met de keuze en fijne vakantie want het kan erg leuk zijn met elkaar

Bij de leistert staan de tenten toch ook tegenover elkaar??

Ik ben dus eerder geweest met Estivant. Was ook goed warm maar idd snachts koud. Een dekbed is geen overbodige luxe

Desiree
EstiFan

Reacties: 109

4 maanden geleden

Joost zei:
Hallo Rachelle,

Ik heb voor het eerst geboekt bij Estivant en ga die week met zoon van 5 en dochter van 8 naar de Leistert. Ik ben er nog nooit geweest dus ik weet verder ook niet wat handig is.

Groet Joost

Het is een super leuke organisatie de kinderen willen niks anders meer zoveel kinderen om mee te spelen en al die leuke dingen die ze kunnen doen.
Zelf als ouder kun je heerlijk genieten van je vakantie zelf nog een avond op pad met andere ouders onder elkaar beren gezellig.
Er wordt veel uit handen genomen.
Dus geniet van je vakantie wij staan graag op Rheezerveen.

Desiree
EstiFan

Reacties: 109

4 maanden geleden

zei:

Leuk!! het zou voor mij ook de eerste keer zijn, vind het ook zeker spannend.
Maar dat word gezellig! :-)

Als je een leuke groep hebt en een leuk team dan heb je een super vakantie en kun je zelf ook heel erg genieten.
De kinderen zie vaak de hele dag niet.
Ook ga je met de ouders heerlijk een avond uit eten zonder de kids.
Als je wilt worden ze naar bed gebracht.
Echt een heerlijke avond kijk er nu al naar uit.
Wij zijn graag in Rheezerveen te vinden.
We hebben twee dagen bij vrienden gekeken op de Leistert.
Maar in de mei gaan we toch voor de derde keer naar Rheezerveen.
Geniet van jullie vakantie.