Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011303 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er ook naar de Leistert in julie 2019 - De Leistert

Reacties 1 tot 12 van de 12
Chantal
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Wie gaat er ook naar de Leistert in julie 2019 - De Leistert

Hallo allemaal,

We zijn er op tijd bij , wie o wie gaat er in juli ook naar de Leistert?
Ik ga dit jaar voor het eerst alleen met de kinderen op vakantie en voor het eerst slapen in een tent
We vinden het super spannend.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,
Chantal

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 12

8 uur geleden

Geboekt! 6 - 20 juli!

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 12

5 dagen geleden

Desiree zei:
Ik weet zeker dat jullie het naar jullie zin zullen hebben op Rheezeveen in de mei vakantie. Hopelijk staat er weer een top team klaar.
De locatie zoals we in Rheezerveen staan met de tenten vindt ik persoonlijk een stuk gezelliger als op de leistert Ook de camping vindt ik gezelliger.

Ik ben vorig jaar in de mei vakantie en in de zomer naar Rheezerveen geweest.

En 2 dagen bij vrienden op de Leistert maar daar vond ik de tenten niet gezellig staan.
Dus toch dit jaar in de mei vakantie gezellig terug op ons stekkie.

Wij vinden het super in een tent was vorig jaar ook de eerste keer voor ons zijn goed verzorgt. Wij hadden veel regen en super koud weer en om weer maar toch een super tijd gehad met de groep en het team hopelijk nu in mei beter weer en minder koud. Neem genoeg warme kleren mee voor de koude nachten.
Veel plezier.

hoi hoi, ik ga waarschijnlijk van 6 tot 20 juli naar de leistert.
waarom vond je de tenten niet gezellig staan? is het ver van zwembad enz?
In rheezerveen vond ik het weer wat ver naar het toilet. kan ook zijn omdat we een week alleen maar regen hadden

Brenda
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 week geleden

Hoi.

Ik heb vandaag geboekt. 20 juli tm 3 aug. Eerste kampeer vakantie met zn 2en (dochter van 5)

Groetjes Brenda

Chantal
Nieuwkomer

2 weken geleden

zei:
Hi!

Ik ga samen met mijn dochtertje vanaf 6 juli een weekje naar de Leistert! Vorig jaar naar Maurik geweest, een groot succes! Kan niet wachten. Veel plezier alvast!

Groetjes
Monica

Hoi Monica,

Lopen we elkaar helaas net mis. Alvast heel veel plezier, ik hoor graag hoe het was.

Groetjes Chantal

Desiree
Doet lekker mee

Reacties: 73

2 weken geleden

Ik weet zeker dat jullie het naar jullie zin zullen hebben op Rheezeveen in de mei vakantie. Hopelijk staat er weer een top team klaar.
De locatie zoals we in Rheezerveen staan met de tenten vindt ik persoonlijk een stuk gezelliger als op de leistert Ook de camping vindt ik gezelliger.

Ik ben vorig jaar in de mei vakantie en in de zomer naar Rheezerveen geweest.

En 2 dagen bij vrienden op de Leistert maar daar vond ik de tenten niet gezellig staan.
Dus toch dit jaar in de mei vakantie gezellig terug op ons stekkie.

Wij vinden het super in een tent was vorig jaar ook de eerste keer voor ons zijn goed verzorgt. Wij hadden veel regen en super koud weer en om weer maar toch een super tijd gehad met de groep en het team hopelijk nu in mei beter weer en minder koud. Neem genoeg warme kleren mee voor de koude nachten.
Veel plezier.

Frank
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 weken geleden

Hoi,

Ik ben Frank en ben van 14-21 juli op de Leistert met mijn 2 zonen van 7 en 9. Ook erg veel goede ervaringen gehoord over de eenouder vakanties, dus ik dacht dat gaan we maar eens proberen. De week daarvoor sta ik overigens ook via Estivant aan de Biggensee. Tot dan! :-)

Nieuwkomer

Reacties: 4

2 weken geleden

P.s. ben al eens eerder geweest. De tent is van goede kwaliteit en we hadden 3 bedden. Mijn dochter van 3 jaar kreeg dan ook 2 bedden, zodat ze er niet uit viel :-)
Het team was super gezellig, het was mijn eerste keer en ben erg enthousiast! Leuke dagprogrammas.

Veel plezier!

Groetjes
Monica

Nieuwkomer

Reacties: 4

2 weken geleden

Hi!

Ik ga samen met mijn dochtertje vanaf 6 juli een weekje naar de Leistert! Vorig jaar naar Maurik geweest, een groot succes! Kan niet wachten. Veel plezier alvast!

Groetjes
Monica

Chantal
Nieuwkomer

3 weken geleden

zei:
Hoi Chantal,

Ook ik en mijn dochter van 7 gaan dit jaar voor het eerst kamperen! 20 juli een weekje in Leistert , maar in mei gaan we ook 4 dagen 'warm' draaien' in Rheezerveen.
Ook ik heb nul ervaring, dus na Rheezerveen kan ik mijn ervaring delen..????
Gr Alexander

Hoi Alexander,

Wat leuk om te horen dat jullie ook gaan. Ik hoor graag hoe het was in Rheezerveen.

We zien elkaar in ieder geval 20 juli

Groetjes Chantal

Nieuwkomer

Reacties: 5

4 weken geleden

Hoi Chantal,

Ook ik en mijn dochter van 7 gaan dit jaar voor het eerst kamperen! 20 juli een weekje in Leistert , maar in mei gaan we ook 4 dagen 'warm' draaien' in Rheezerveen.
Ook ik heb nul ervaring, dus na Rheezerveen kan ik mijn ervaring delen..????
Gr Alexander

Nieuwkomer

Reacties: 5

4 weken geleden

Chantal zei:
Hallo allemaal,

We zijn er op tijd bij , wie o wie gaat er in juli ook naar de Leistert?
Ik ga dit jaar voor het eerst alleen met de kinderen op vakantie en voor het eerst slapen in een tent
We vinden het super spannend.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,
Chantal