Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011303 reizigers staan voor je klaar!

Geboekt! - Rheezerveen

Reacties 1 tot 12 van de 12
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 maand geleden

Geboekt! - Rheezerveen

Ik ga met mijn dochters van 6 en 7 jaar. Vorig jaar in Burgh-Haamstede is zo goed bevallen dat we nu nog een keer met Estivant op vakantie willen. Nu al zin in! ??????????

Angelique
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 uur geleden

Ik ga dit jaar ook voor het eerst met mn kids
Ze zijn 16 (dochter) en 10 ( zoon)

Wij gaan van 27-7 / 3-8

Wie weet tot dan

john
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 weken geleden

Hoi Hoi,

Ik ga nu voor de eerste keer mee met Estivant. Ik heb geboekt van 20 tm 28 juli naar Rheezerveen. Mijn kinderen zijn 6 (j) en 4(m) jaar. Iemand tips of wat dan ook...

Heb er veel zin in

Gr John

Nieuwkomer

Reacties: 4

2 weken geleden

zei:
Hoi! Ik denk er over om in zomer 2019 naar deze camping te gaan, kan iemand me zeggen of het ook nog leuk is voor mijn zoon van 15?
Alvast bedankt! Groetjes Barbara

Hallo Barbera,

Ik ben danique en ben ook 15 jaar en voor mij is het al de 3e keer met rheezeveen wij gaan in de zomervakantie voor de 4e keer het is echt Een super camping ook voor kinderen van 15 jaar. je hebt daar ook een uitgaansplek genaamd box daar is het echt leuk. Er zijn ook veel leeftijdsgenoten en je maakt altijd aansluiting ook op het estivant plein snel aansluiting en der zijn meerdere leeftijdgenoten dus zeker een aanrader.

Groetjes Danique (15) desiree(49)

Nieuwkomer

2 weken geleden

Wij gaan in de meivakantie voor de 3e keer naar theezeven zelf ben ik 15 jaar en ik kan het voor mijn leeftijdgenoten aanraden je hebt er veel te doen voor jong en oud voor kinderen vanaf 12+ heb je een box waar je met leeftijdgenoten kan feesten ook heb je gewoon leuke aansluiting op het estivant plein.
In de zomervakantie denken we eraan om samen met mijn moeder nog een weekje naar rheezeveen te gaan.

Groetjes danique (15) desiree (49)

Nieuwkomer

2 weken geleden

zei:
Hoi! Ik denk er over om in zomer 2019 naar deze camping te gaan, kan iemand me zeggen of het ook nog leuk is voor mijn zoon van 15?

martine
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 weken geleden

Rheezerveen here we come... geboekt voor 10 augustus. (zoon van 6 en dochter van 9).
wie gaat er ook in deze week?

Nieuwkomer

Reacties: 2

3 weken geleden

zei:
Ik ga met mijn dochters van 6 en 7 jaar. Vorig jaar in Burgh-Haamstede is zo goed bevallen dat we nu nog een keer met Estivant op vakantie willen. Nu al zin in! ??????????

Hoi allemaal, ik ga dit jaar voor het eerst op eenoudervakantie met mijn zoons van 4 en 8. Ik ga naar Rheezerveen in de week van 27 juli tot 3 augustus. Ben benieuwd wie er nog meer mee gaan. Tot dan, Merle

Nieuwkomer

Reacties: 5

3 weken geleden

Chantal zei:
Ik ga ook met 2 dochters van dan 6 en 8. Welke week ga jij?

Ik weet het nog niet zeker maar als ik ga dan 10 augustus....
Groetjes Barbara

Frida
Nieuwkomer

4 weken geleden

Ik heb zojuist geboekt voor 5 dagen vanaf 27 april 2019, samen met mijn dochter van 9. Wij zijn vorig jaar voor de eerste keer mee geweest en we hebben het fantastisch gehad. Mijn dochter wilde dit jaar nog een keer naar dezelfde camping en we hebben er nu al zin in!

Nieuwkomer

Reacties: 5

1 maand geleden

Chantal
Nieuwkomer

1 maand geleden

Ik ga ook met 2 dochters van dan 6 en 8. Welke week ga jij?