Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat? Burgh-Haamstede, 04-08-2018 - Burgh-Haamstede

Reacties 1 tot 8 van de 8
Richard
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Wie gaat? Burgh-Haamstede, 04-08-2018 - Burgh-Haamstede

Zat te scrollen, maar nog geen oproep/topic gevonden over de reisweek vanaf 4 augustus naar Burgh-Haamstede. Dan zelf maar eentje aanmaken dus.. Wie gaan er ook? Ik ga die week met mijn dochter (8) en mijn zoontje (dan 7).

Martine
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi allemaal,

Mijn dochter Janna van 6 en ik zullen er ook zijn. Nu al zin in!

Groetjes,
Martine

Peter
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Wij Peter Stijn en Madee gaan van 4 tm 11aug. naar het mooie Zeeland !!!
Het aftellen is begonnen , Stijn & Madee hebben afgelopen vrijdag
vakantie gekregen en kunnen niet wachten om hier naar toe te gaan.
Gr. Peter

Peter
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Richard zei:
Zat te scrollen, maar nog geen oproep/topic gevonden over de reisweek vanaf 4 augustus naar Burgh-Haamstede. Dan zelf maar eentje aanmaken dus.. Wie gaan er ook? Ik ga die week met mijn dochter (8) en mijn zoontje (dan 7).

Hoi Richard, Ludo, Marta en Jolanda . Wij Komen deze week ook naar het mooie Zeeland.
Wij zijn Peter , Stijn ( 8 jr ) en Madee ( 5 jr ) . We hebben er ontzettend veel zin in ??

Ludo
Nieuwkomer

Reacties: 4

10 maanden geleden

Hoi Richard,

Ik ben er die week ook met mijn 2 jongens van 7 en 9. We zijn al aan het aftellen!

Gr. Ludo

Marta
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Marta zei:

Hi...
Ik ga ook die week naar Burgh-Haamstede met mijn 2 jongens Koen (11) en Joris (hij wordt die week 8).

Gr Marta

Marta
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Richard zei:

Hi...
Ik ga ook die week naar Burgh-Haamstede met mijn 3 jongens Koen (11) en Joris (hij wordt die week 8).

Gr Marta

Jolanda van Duren
Nieuwkomer

Reacties: 6

10 maanden geleden

Hoi Richard,

Ik kom ook deze week naar Burgh-Haamstede. Samen met mijn zoon van 10 en dochter van 7. Kijk er echt al ontzettend naar uit....