Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Voor het eerst naar Burgh-Haamstede - Burgh-Haamstede

Reacties 1 tot 6 van de 6
Nieuwkomer

Reacties: 4

11 maanden geleden

Voor het eerst naar Burgh-Haamstede - Burgh-Haamstede

Hallo iedereen en in het bijzonder diegene die in de week van 18 augustus naar Burgh-Haamstede gaan.
Ik Björn, vader van dochter Isa (12) en zoon Tijl (9) ga in de 12 opeenvolgende dagen voor het eerst met Estivent naar Zeeland. Voor mij de eerste keer dat ik op een éénoudervakantie ga. Spannend, maar veel zin in en erg nieuwsgierig. Laat het lekker over ons heen komen. Wie gaat er ook in deze periode? Op voorhand aangenaam kennis te maken!

Gegroet!

Bjorn, Isa & Tijl

Jeroen
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Super leuk. Ik kom met 2 dochters van 6 en 8. Tot zaterdag.

Gr. Jeroen

Marcel
Nieuwkomer

9 maanden geleden

zei:

Hey Marcel,

Beetje late reactie van me druk druk druk, wordt tijd voor vakantie haha! Ik ben heel benieuwd en kijk er naar uit. Heb er alle vertrouwen in. Voeg aan dat bakkie ook een goed glas wijn toe tot dan!

groet,

Bjorn

Komt vast goed.

Tot volgende week :-)

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Marcel zei:
Hey Björn,

Ik ben ook van de partij die week met 3 dochters van 4, 7 en 9.
Vorig jaar voor het eerst gedaan op Eiland van Maurik en goed bevallen.
Niks hoeft en alles mag en voor de kids leuke activiteiten en de zekerheid dat er ook andere kinderen zijn waardoor je ook nog s tijd hebt voor een bakje.

Tot dan

Gr. Marcel

Hey Marcel,

Beetje late reactie van me druk druk druk, wordt tijd voor vakantie haha! Ik ben heel benieuwd en kijk er naar uit. Heb er alle vertrouwen in. Voeg aan dat bakkie ook een goed glas wijn toe tot dan!

groet,

Bjorn

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Marcel zei:
Hey Björn,

Niks hoeft en alles mag en voor de kids leuke activiteiten en de zekerheid dat er ook andere kinderen zijn waardoor je ook nog s tijd hebt voor een bakje.

Tot dan

Gr. Marcel

Marcel
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hey Björn,

Tot dan

Gr. Marcel