Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er ook naar De Leistert op 25 aug 2018? - De Leistert

Reacties 1 tot 5 van de 5
Paulien
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

Wie gaat er ook naar De Leistert op 25 aug 2018? - De Leistert

Hallo,

Ik ga met mijn 2 dochters van 11 en 12 naar De Leistert op 25 aug. Wie gaat er nog meer die week? Het is voor ons de eerste keer dat we met een eenoudervakantie gaan. Vind het best spannend.

Groetjes, Paulien

Paulien
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Jan-peter zei:

hey Paulien,

3 maand terug gevallen op mijn rug waardoor ik 2 gescheurde ruggewervels heb....inmiddels aardig beter nu werk ook weer een paar uur.
doordat dit gebeurd is tijdens een epelepsie aanval mag ik nu tot 9 september niet rijden????.
we gaan denk ik maar met de trein en bus dan is niet anders.

gr peter

Sterkte ermee en tot 25 aug!

Jan-peter
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Paulien zei:
Hoi Peter,

Zag nu je bericht. Heb je geen rijbewijs of is het een tijdelijk probleem? Wij hebben helaas geen plek genoeg. Heb je al vervoer? Of je kan met det trein naar Roermond en van daaruit een bus nemen naar De Leistert.

Gr. Paulien

hey Paulien,

3 maand terug gevallen op mijn rug waardoor ik 2 gescheurde ruggewervels heb....inmiddels aardig beter nu werk ook weer een paar uur.
doordat dit gebeurd is tijdens een epelepsie aanval mag ik nu tot 9 september niet rijden????.
we gaan denk ik maar met de trein en bus dan is niet anders.

gr peter

Paulien
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi Peter,

Zag nu je bericht. Heb je geen rijbewijs of is het een tijdelijk probleem? Wij hebben helaas geen plek genoeg. Heb je al vervoer? Of je kan met det trein naar Roermond en van daaruit een bus nemen naar De Leistert.

Gr. Paulien

Jan-peter
Nieuwkomer

9 maanden geleden

hoi paulien ik en mijn zoon van 15 gaan ook heen die datum.
had ook al een topic geopend haha.
mijn 6e x met zo n reis en is meerdere malen goed bevallen.
we gaan er vanuit dat het nu ook weer het geval word????

tot snel

peter en joey