Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Burg-Haamstede - Burgh-Haamstede

Reacties 1 tot 17 van de 17
Nieuwkomer

Reacties: 9

11 maanden geleden

Burg-Haamstede - Burgh-Haamstede

Hallo,
Wie gaan er nog meer naar Burg-Haamstede in de week van 14-21 juli 2018? Ik ga voor het eerst met Estivant camperen samen met mijn dochter (12 jr) en zoon (10jr). We hebben er zin in!
Groetjes,
Claudia

Vincent
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Hi allen,
Ik ben er bij samen met mijn zoontje van 8. Ben bekend met de omgeving dus dat zit prima, en ziet er naar uit dat het gezellig wordt. Tot dan!
Groet Vincent

Jan
Nieuwkomer

Reacties: 13

10 maanden geleden

Nog 3 weekjes!
Het gaat lekker snel nu,kimberley en ik zijn echt aan het aftellen nu!! Hopen op een leuke ploeg en natuurlijk op mooi weer

Zag dat alles uitverkocht was dus dat zegt nogal wat!

Nou aftellen dan maar,en tot binnenkort!

Gr. Jan en Kimberley

Andrea
Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

Hoi allemaal!

Wij zijn er ook bij van 14-21 juli. Vorige jaar op het eiland van Maurick geweest en dit is erg goed bevallen. Dit jaar weer gezellig met Estivant mee. Tot dan, op naar een gezellig vakantie!

Groetjes en succes allemaal nog even met de laatste weken tot de vakantie ;-)!

Andrea, Julia (7) en Charlie (4,5)

Jan
Nieuwkomer

Reacties: 13

11 maanden geleden

Hallo allemaal,kimberley 12jaar en ik jan en heel oud!
komen ook naar burgh haamstede van 14 tot 21 july.
Voor ons de derde keer estivant,maar wel de eerste keer hier heen.

Hopen op een leuke tyd met jullie,en op mooi weer!

tot dan

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Gezellig Simone, tot snel!

Groetjes,
Claudia

Simone zei:

Leuk Claudia en Kim
Zie ik jullie in die week
Met mijn 2jongens
Gr Simone

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hi,

Gezellig! Tot over een paar weken!

Groeten,
Claudia

zei:

Hoi Claudia,
Wat leuk! Ik ga ook voor het eerst met mijn zoontjes van 12 en 7. Eerst maar eens een weekje proberen wat dichter bij huis. Ben heel benieuwd. Gezellig hoor, dan zien we elkaar daar!
Groetjes,
Kim

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hi,

Leuk! Goed om al iemand te horen die positief is over de lokatie
Zie je in Burgh-Haamstede.

Groeten,
Claudia

quote=Gustaaf]
Hi Claudia,

Ik met mijn zoon van 8 en dochter van dan bijna 6. We zijn vorig jaar ook geweest en het wordt helemaal geweldig!
Eigenlijk had ik twee weken gewild maar het blijkt de week erna reeds vol! Misschien nog wat anders erbij zoeken met Estivant[/quote]

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Gustaaf zei:

Hi Claudia,

Ik met mijn zoon van 8 en dochter van dan bijna 6. We zijn vorig jaar ook geweest en het wordt helemaal geweldig!
Eigenlijk had ik twee weken gewild maar het blijkt de week erna reeds vol! Misschien nog wat anders erbij zoeken met Estivant

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Gustaaf zei:

Hi Claudia,

Eigenlijk had ik twee weken gewild maar het blijkt de week erna reeds vol! Misschien nog wat anders erbij zoeken met Estivant

Gustaaf
Nieuwkomer

Reacties: 4

11 maanden geleden

zei:
Hallo,
Wie gaan er nog meer naar Burg-Haamstede in de week van 14-21 juli 2018? Ik ga voor het eerst met Estivant camperen samen met mijn dochter (12 jr) en zoon (10jr). We hebben er zin in!
Groetjes,
Claudia

Hi Claudia,

Simone
Nieuwkomer

Reacties: 5

11 maanden geleden

Simone zei:

Leuk Claudia en Kim
Zie ik jullie in die week
Met mijn 2jongens
Gr Simone

Simone
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:

Hoi Claudia,
Wat leuk! Ik ga ook voor het eerst met mijn zoontjes van 12 en 7. Eerst maar eens een weekje proberen wat dichter bij huis. Ben heel benieuwd. Gezellig hoor, dan zien we elkaar daar!
Groetjes,
Kim

Simone
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:
Hallo,
Groetjes,
Claudia

Simone
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:

Hoi Claudia,
Groetjes,
Kim

Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

zei:
Hallo,
Groetjes,
Claudia

Hoi Claudia,
Groetjes,
Kim

Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hallo,
Wie gaan er nog meer naar het Sauerland in de week van 21-28 juli 2018?
Ik ga voor het eerst met Estivant camperen samen met mijn dochter (12 jr) en zoon (10jr). We hebben er zin in!
Groetjes,
Claudia