Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

weekje zeeland - Burgh-Haamstede

Reacties 1 tot 8 van de 8
Jan
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

weekje zeeland - Burgh-Haamstede

Hoi allemaal,

kimberley (12)en ik (49 en bijna bejaard!)gaan dit jaar voor de 3e keer op vakantie met Estivant,dit jaar dus een weekje Burgh-Haamstede.
2jaar geleden een leuke vakantie in Maurik gehad,en het jaar daarvoor in Rheezerveen.
Wij hopen op zeer mooi weer en een leuke ploeg met een leuk Estivant team net als de voorgaande jaren!!
Wie gaan er nog meer mee?
wij hebben er in ieder geval veel zin in groetjes Jan en Kimberley.

Jan
Nieuwkomer

1 maand geleden

[quote=Jan]

Hoi Ellen,ik zie jouw reactie hier,Maar dit was een bericht uit de vakantie van 2018
Kijk even bij de laatste gesprekken van dit jaar,en anders gewoon zelf een berichtje plaatsten

Desondanks natuurlijk wel een héél leuk vooruitzicht,was super vorig jaar daar

Groetjes Jan en kimberley

Jan
Nieuwkomer

1 maand geleden

Ellen zei:
hoi, ik ga voor de derde keer alleen met de kinderen ( 14, 13 en 11) op vakantie, dit jaar gezellig in Nederland aan de kust, de eerste keer met estivant. benieuwd hoe het gaat bevallen! we zijn daar van 13 t/m 20 juli. wie weet tot ziens daar, we hebben er zin in!
ellen, lise, gijs en koen

Hoi Ellen,ik zie jouw reactie hier,Maar dit was een bericht uit de vakantie van 2018.????
Kijk even bij de laatste gesprekken van dit jaar,en anders gewoon zelf een berichtje plaatsten ????

Desondanks natuurlijk wel een héél leuk vooruitzicht,was super vorig jaar daar????

Groetjes Jan en kimberley ????

Ellen
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 maand geleden

hoi, ik ga voor de derde keer alleen met de kinderen ( 14, 13 en 11) op vakantie, dit jaar gezellig in Nederland aan de kust, de eerste keer met estivant. benieuwd hoe het gaat bevallen! we zijn daar van 13 t/m 20 juli. wie weet tot ziens daar, we hebben er zin in!
ellen, lise, gijs en koen

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Allen,

Ik zit er van 18 tm 29 augustus met zoon Tijl (zo goed als 9) en mijn dochter Isa (12).
Eerste keer met Estivant aan de zilte zeeuwse kust en kijk er erg naar uit!

Groet & tot snel!

Groet,

Bjorn

Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Ik (dan nog 43) met zoon Dave (13) en dochter Manoes (11) gaan voor t eerst in een tent van 18 tot 25 augustus naar Burgh Haamstede. Wij hebben er reuze zin in en hopen een leuke gezellig club met mensen tegen te komen. Dus Liesbeth, je komt ons tegen.

Jan
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Liesbeth,helaas!
Zie net dat ik er geen datum bij heb gezet
Wij gaan van 14 juli t/m 21 juli.
We zullen beloven om het zonnetje daar te laten voor als jullie komen oké
Gr Jan en kimberley

Liesbeth
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hoi,

Wanneer gaan jullie?
Ik ga met mijn zoon Cis (11) en dochter Maaike (12) van 18 tot 25 augustus.
Kom ik jullie dan tegen?

Groetjes,
Liesbeth