Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Wie ook naar leistert vertrek 7-7-2018 ?? - De Leistert

Reacties 1 tot 10 van de 10
Mascha
Nieuwkomer

Reacties: 11

11 maanden geleden

Wie ook naar leistert vertrek 7-7-2018 ?? - De Leistert

Hallo allemaal...
Net 1 week de leistert geboekt met vertek 7 juli...
Voor mij wordt dit de 1ste x alleen op vakantie met de kids.. (meisje van bijna 11 dan een jongen van 7)
Hoor veel postieve reacties dus ben benieuwd... kids zijn al bekend met estivannt daar hun papa vorig jaar al op vakantie is geweest met estivant... dus op aanraden van hem nu ook geboekt ????????????
Lijkt me leuk om te horen wie nog deze week gaat?
Hoop op reacties..

Groetjes mascha

Mascha
Nieuwkomer

8 maanden geleden

zei:
Ik ga ook de 7de naar de Leistert samen met mijn dochter van 10. Leuke week van maken met zijn alle!!!

Gezellig!! Gaat helemaal goed komen.

Nieuwkomer

Reacties: 3

8 maanden geleden

Ik ga ook de 7de naar de Leistert samen met mijn dochter van 10. Leuke week van maken met zijn alle!!!

Mascha
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Nog een dikke week en dan is t zover.
Zijn zo te zien met een klein groepje maar hopelijk mag dat de pret niet drukken..
Nu nog hopen op een mooi zonnetje..
Heb r zin in.

Rianne
Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Wij gaan ook die week. Ik heb een tweeling van 7 jaar. Jongen en meid. En 2 jaar geleden zijn we ook met estivant naar het eiland van Maurik geweest wat ons toen enorm goed bevallen is. Zelfs in de vrieskou van de meivakantie toen. Dus nu op naar de zomervakantie! Onwijs veel zin in! Tot daar!

Nieuwkomer

Reacties: 5

9 maanden geleden

Mascha zei:

Normaal zeg ik bij twijfel niet doen... maar in dit geval DOEN!! wat houdt je voor nu tegen?

Grz mascha

Ik moet misschien nog werken op 7 juli dus dat is een beetje de twijfel. Moet toch zelf alles inpakken enzo.
En de groep, er waren toen ik keek, nog niet veel kinderen van dezelfde leeftijd

Mascha
Nieuwkomer

9 maanden geleden

zei:
Hoi ik twijfel nog, heb een week Belgiƫ geboekt en wil misschien op 7 juli nog naar de Leistert.
Ik heb 3 kinderen van 9 11 en 13.

Normaal zeg ik bij twijfel niet doen... maar in dit geval DOEN!! wat houdt je voor nu tegen?

Grz mascha

Mascha
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Jennifer zei:
Ja, ik ga samen met mijn vier kids naar De Leistert in dezelfde week als jij! Ik heb net als jij een jongen van 7 en daarnaast drie meiden van 10, 14 en 15. Vorig jaar met Estivant naar Sauerland gegaan en zeer goed bevallen. Kan niet wachten tot de 7e juli ??

Groetjes, Jennifer

Ah super om te horen.. nog ff geduld hebben en t is zo ver.. spannend!!!

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi ik twijfel nog, heb een week Belgiƫ geboekt en wil misschien op 7 juli nog naar de Leistert.
Ik heb 3 kinderen van 9 11 en 13.

Jennifer
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Ja, ik ga samen met mijn vier kids naar De Leistert in dezelfde week als jij! Ik heb net als jij een jongen van 7 en daarnaast drie meiden van 10, 14 en 15. Vorig jaar met Estivant naar Sauerland gegaan en zeer goed bevallen. Kan niet wachten tot de 7e juli ??

Groetjes, Jennifer