Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Nieuwe locatie de Leistert in Roggel (vertrek 4/08)

Reacties 1 tot 15 van de 15
Anja
Nieuwkomer

Reacties: 21

1 jaar geleden

Nieuwe locatie de Leistert in Roggel (vertrek 4/08)

Hallo ik ga samen met mijn zoontje van dan 9 jaar twee weken naar roggel in limburg. Nieuwe bestemming dus ben heel benieuwd. Wie gaan er nog meer mee?

Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Ik ga met een andere reis mee, maar heel toevallig ben ik afgelopen juni een weekend op deze camping geweest. Erg mooie camping en veel te doen voor kinderen en de jeugd. Heerlijk weekend gehad en heerlijke omgeving!

Veel plezier en lekker genieten daar!

grt Sandra

Rambo
Nieuwkomer

8 maanden geleden

Voor de derde keer maar liefst.

Dochter van 13 en zoon van 15. En inderdaad, ik hoop dat er wat meer van rond de 15 jaar zullen zijn. Ik ga een weekje vanaf 4 augustus.
Let maar niet op mijn profielfoto hoor. Zo erg ben ik niet(meer) hahaha

Nine
Nieuwkomer

Reacties: 8

8 maanden geleden

hoi

Mijn zoontje van 9, dochtertje van 6 en ikzelf zijn er van 28 juli tm 11aug
voor ons de eerste keer naar de Leistert (6e keer met estivant)

we hebben er zin in!

Paul
Nieuwkomer

Reacties: 6

8 maanden geleden

Anja zei:
Hallo ik ga samen met mijn zoontje van dan 9 jaar twee weken naar roggel in limburg. Nieuwe bestemming dus ben heel benieuwd. Wie gaan er nog meer mee?

Hallo Anja,

Ik ga met mijn twee zoons van 8 en 11 in jullie tweede week. Dan weet je dat alvast

Monique
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Ik en mijn zoon van 9 gaan van 4 tm 11 aug .voor ons de 2e keer ik vind het wel weer spannend, we moeten nu een stuk verder met de trein. Maar we hebben er nu al zin in

Rebecca
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Ik heb ook zojuist geboekt. Een week va 28 juli. met mijn kids van 6 en 4. Voor ons de tweede keer estivant. Vorig jaren waren wij in Rheezerveen. Zeer goed bevallen!

Astrid
Nieuwkomer

1 jaar geleden

vandaag geboekt, vanaf 28 juli tm 11 aug. Camping de Leistert.
eerste x samen met mijn kinderen van 7,12 en 14 jaar oud. ik hoop dat er ook nog een paar van 12 tm 15 bijkomen. Gezellig. Het is ook onze eerste x ben heel benieuwd

Anja
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Marleen zei:

Ja klopt, de eerste keer. Bevalt dus goed dat je voor de derde keer via deze organisatie boekt!

Ja het is echt zo leuke ervaring elke keer weer. Tymo wil niet anders en ik eigenlijk ook niet. Wel eerste keer dat we twee weken gaan. dus nog meer leuke mensen leren kennen. Hebben er ook echt weer zin in.

Marleen
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Anja zei:

Dit word onze derde keer. Duitsland belgie en nu roggel. En voor jullie eerste keer?

Ja klopt, de eerste keer. Bevalt dus goed dat je voor de derde keer via deze organisatie boekt!

Anja
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Anja zei:
Hallo ik ga samen met mijn zoontje van dan 9 jaar twee weken naar roggel in limburg. Van 4 augustus tot 18 augustus. Nieuwe bestemming dus ben heel benieuwd. Wie gaan er nog meer mee?

Anja
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Marleen zei:

Leuk! Wij gaan van 4 -11 augustus!
Is dit de eerste keer voor jou met deze organisatie?

Dit word onze derde keer. Duitsland belgie en nu roggel. En voor jullie eerste keer?

Marleen
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Anja zei:

Wij gaan 4augustus tot 18 augustus

Leuk! Wij gaan van 4 -11 augustus!
Is dit de eerste keer voor jou met deze organisatie?

Anja
Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
Hoi, ik heb ook net geboekt. Voor mij en mijn zoontjes van 6 en 9. Wanneer ga je?

Wij gaan 4augustus tot 18 augustus

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi, ik heb ook net geboekt. Voor mij en mijn zoontjes van 6 en 9. Wanneer ga je?