Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat ermee? - Burgh-Haamstede

Reacties 1 tot 20 van de 21
Udo
Nieuwkomer

Reacties: 11

1 jaar geleden

Wie gaat ermee? - Burgh-Haamstede

Hoi! Mijn eerste vakantie met Estivant en naar Zeeland met mijn zoon van 14. Wie gaat er ook? 21-07 t/m 28-07-2018.

Marjon
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Wij zijn er ook in de week van 20 juli; Julian (12) en Norbert (8).. leuk????

Udo
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
Hallo allemaal!
Wij gaan het voor het eerst proberen een weekje vanaf 21/07. Mijn sportieve zoontjes zijn 14 en 10 jaar. Blij dat we voor Zeeland hebben gekozen...,gek op strand,maar volgens mij blijft het top weer! Al vind ik het best spannend..,er is zin!
Tot daar! Groetjes uit Schagen (N_H)

Hey!

Leuk! Mijn zoon is ook 14. Is dit je eerste vakantie alleen? Komt goed! Wordt heeel gezellig!

Groetjes! Udo

Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Hallo allemaal!
Wij gaan het voor het eerst proberen een weekje vanaf 21/07. Mijn sportieve zoontjes zijn 14 en 10 jaar. Blij dat we voor Zeeland hebben gekozen...,gek op strand,maar volgens mij blijft het top weer! Al vind ik het best spannend..,er is zin!
Tot daar! Groetjes uit Schagen (N_H)

Nieuwkomer

Reacties: 4

10 maanden geleden

De oudste zijn jongens en de jongste een meid.

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Udo zei:

Leuk! Heb je jongens/meiden of van alles wat? Ik ben ook heel benieuwd! Tot dan!

Udo
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
Wij zijn er ook voor de eerste keer bij. Ik kom samen met mijn drie kinderen van 16, 13 en 11. Wij komen een week vanaf 21 juli a.s. Ben zeer benieuwd hoe het zal zijn. Wij komen uit Rotterdam.

Leuk! Heb je jongens/meiden of van alles wat? Ik ben ook heel benieuwd! Tot dan!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Wij zijn er ook voor de eerste keer bij. Ik kom samen met mijn drie kinderen van 16, 13 en 11. Wij komen een week vanaf 21 juli a.s. Ben zeer benieuwd hoe het zal zijn. Wij komen uit Rotterdam.

Gustaaf
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Een hoop gezelligheid! Wij komen 2 weken van 14 tm 28. Zoon van bijna 9 en meisje van bijna 6.
Vorig jaar ook geweest. Helemaal top!

Hardloopschoenen mee. Ben na een blessure weer voorzichtig aan het opbouwen. Ms zijn er meer lopers.

Marieke
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Udo zei:

Leuk! Wordt er ook veel georganiseerd voor tieners/pubers, zoals Jaydin? Hij is 14. Het is voor ons de eerste keer, maar hebben er veel zin in!

Jazeker, ik herinner me van vorig jaar dat er veel activiteiten die juist voor die leeftijd leuk zijn werden georganiseerd. Komt helemaal goed!

Udo
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Marieke zei:
Ik (Marieke) en Jip (7) komen voor de tweede keer! Vorig jaar in augustus in Burgh-Haamstede geweest en we waren dit jaar er heel snel uit voor het plannen van de vakantie: We komen nog een keer en we hebben er zin in!

Leuk! Wordt er ook veel georganiseerd voor tieners/pubers, zoals Jaydin? Hij is 14. Het is voor ons de eerste keer, maar hebben er veel zin in!

Marieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ik (Marieke) en Jip (7) komen voor de tweede keer! Vorig jaar in augustus in Burgh-Haamstede geweest en we waren dit jaar er heel snel uit voor het plannen van de vakantie: We komen nog een keer en we hebben er zin in!

Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Udo zei:
Hoi! Mijn eerste vakantie met Estivant en naar Zeeland met mijn zoon van 14. Wie gaat er ook? 21-07 t/m 28-07-2018.

Mijn eerste vakantie als eenouder en met Estivant wij eerst van het uitproberen ..van 21-07 t/m 28-07 zijn wij van de partij..lots of sunshine in that week..

Miranda
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Gezellig om al reacties te zien voor de zomervakantie! Nu al zin in. Ik heb ook net geboekt voor 21 juli in Burgh Haamstede. We zijn nu een paar keer weg geweest met Estivant en we hebben het steeds superleuk gehad.
Oeps, zie dat ik wel een hele oude foto heb op mijn FB... Mijn zoon is inmiddels 11 en mijn dochter 8 jaar.

Udo
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Anouk zei:
Hi Udo,
Wij komen uit Druten, dat ligt bij Nijmegen. Jullie?

Hoi!

Wij moeten een eindje verder rijden ???? Wij komen uit Klazienaveen, bij Emmen.

Anouk
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hi Udo,
Wij komen uit Druten, dat ligt bij Nijmegen. Jullie?

Udo
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Anouk zei:
Hoi! Ik ben er ook bij, samen met m’n zoontjes van 8 en 5 jaar. Dit wordt ook mijn eerste vakantie met Estivant. Zin in!

Gezellig! Waar komen jullie vandaan?

Udo
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Anouk zei:
Hoi! Ik ben er ook bij, samen met m’n zoontjes van 8 en 5 jaar. Dit wordt ook mijn eerste vakantie met Estivant. Zin in!

Hartstikke leuk! Ik heb er ook zin in! Waar komen jullie vandaan?

Anouk
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Udo
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Leuk! Ik ben benieuwd!