Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

wie gaat er naar burgh-haamstede van 28 juli - 4 augustus? - Burgh-Haamstede

Reacties 1 tot 10 van de 10
Marina
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 jaar geleden

wie gaat er naar burgh-haamstede van 28 juli - 4 augustus? - Burgh-Haamstede

Ik ga voor de tweede keer, op verzoek van mijn 2 jongens van dan 13 en 15 jaar, naar Burgh-Haamstede. Ik ben benieuwd of er leeftijdsgenoten komen!

Diana
Nieuwkomer

Reacties: 4

4 weken geleden

Ik kom met mijn (jongste) zoon van 12 naar burgh haamstede

Mellanie
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 maanden geleden

Goedemorgen ik heb net geboekt wij zijn er n dagje eerder de 27ste. Ik kom met mijn 2 jongens van dan 7 en 10. Gezellig om te zien wie er dan ook zijn ????

Natasja
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ga ook zaterdag met mijn twee jongens. 1 van 11 jaar en 1 van 7 jaar.
Natasja

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Leuk om te lezen dat er veel leeftijdgenootjes zijn voor mijn jongens van 14 en 10 in de week van 28 juli. Het wordt voor ons de eerste keer met estivant. Na veel goede verhalen te hebben gehoord willen we het zelf eens ervaren. We zijn heel benieuwd!

nancy
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Ik ga ook met mijn drie kinderen deze periode naar Burg Haamstede.
Ben benieuwd, via een vriendin vernomen dat de Estivant vakanties super zijn.
Ik heb twee dochters van 10 en 12 en een zoontje van 9.
Heb er zin in!!

Steffie
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo, ook wij gaan 28 juli een weekje naar Burgh-Haamstede! Ik heb 2 meiden van 6 en 8 jaar. Het wordt onze eerste ervaring met Estivant en we hebben er heel veel zin in!

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Wij zijn er ook deze week, met mijn drie zoons van 15, 13 en 9 en mijn dochter van 11.

Sander
Nieuwkomer

Reacties: 14

1 jaar geleden

Marina zei:
Ik ga voor de tweede keer, op verzoek van mijn 2 jongens van dan 13 en 15 jaar, naar Burgh-Haamstede. Ik ben benieuwd of er leeftijdsgenoten komen!

Wij gaan ook op 28 juli naar Burgh-Haamstede, voor de 4e keer met Estivant maar voor het eerst in Nederland, hopen op goed weer ! Mijn jongens zijn dan 15 en 11. Dus ja er zij leeftijds genoten : )

Ingrid
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi!

Ik ga mee naar Burgh Haamstede van 28 juli-4 aug. Het wordt mijn eerste keer met Estivant. Ook ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan. Ik heb een zoon van dan bijna 10 en een dochter van dan 7.