Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er naar Rovinj van 2 tot 10 augustus 2019? - Rovinj

Reacties 1 tot 6 van de 6
Anouk
Nieuwkomer

Reacties: 3

3 maanden geleden

Wie gaat er naar Rovinj van 2 tot 10 augustus 2019? - Rovinj

Net mijn eerste reis met Estivant geboekt naar Rovinj. Ik vind het best wel spannend! Ik ga samen met mijn zoontje van 7 jaar oud. We reizen met de bus. Lijkt me heel erg leuk om te weten wie nog meer naar Rovinj gaat in de eerste week van augustus? Zijn er nog leeftijdgenootjes voor mijn zoontje? En het lijkt me leuk om te weten wie al ervaring heeft met Estivant. Groeten, Anouk en Deniz

Anouk
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Debbie zei:

Hoi hoi,

Wij zijn er ook in die week! En de week ervoor ook. Voor ons is het de 2e keer. Afgelopen zomer zaten we in italie, was ook heel fijn...alleen veel te kort. Daarom nu 2 weken. We gaan met de bus.

Groetjes Debbie, Marly (9), Dean en Liam (6)

Super Leuk! Dan zien wij jullie daar!
Groeten
Anouk en Deniz

Debbie
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Anouk zei:
Net mijn eerste reis met Estivant geboekt naar Rovinj. Ik vind het best wel spannend! Ik ga samen met mijn zoontje van 7 jaar oud. We reizen met de bus. Lijkt me heel erg leuk om te weten wie nog meer naar Rovinj gaat in de eerste week van augustus? Zijn er nog leeftijdgenootjes voor mijn zoontje? En het lijkt me leuk om te weten wie al ervaring heeft met Estivant. Groeten, Anouk en Deniz

Hoi hoi,

Wij zijn er ook in die week! En de week ervoor ook. Voor ons is het de 2e keer. Afgelopen zomer zaten we in italie, was ook heel fijn...alleen veel te kort. Daarom nu 2 weken. We gaan met de bus.

Groetjes Debbie, Marly (9), Dean en Liam (6)

Ilja
EstiFan

Reacties: 39

3 maanden geleden

Hoi Anouk ( en Patrick :-) )

Wij hebben ook weer geboekt .. ( ikzelf en mijn 2 meiden Noa 13 en Evi 11 ).
Rovinj was zo goed bevallen dus we gaan gewoon weer terug... dus je keuze om te gaan is geen verkeerde.

Hier kunnen ze niet wachten tot het zover is weer …

Tot in Rovinj .. groetjes Ilja , Noa en Evi

Anouk
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Super leuk! Dan gaan we jullie zeker daar zien! Groet

Patrick
Nieuwkomer

Reacties: 17

3 maanden geleden

Hoi Anouk,

Ook ik kom met mijn zoon van 10 en dochter van 8, wij hebben er dan net een weekje op zitten. Wij gaan met eigen vervoer. 

Wordt voor ons de 2de keer Rovinj, 2017 was ons erg goed bevallen. Als je het mij vraagt dan heb je een goede keuze gemaakt, zowel Estivant als bestemming!

Wij hebben er weer heel veel zin, duurt nog even maar het gaat sneller dan je denkt.

Tot dan! Groetjes, Patrick, Quintijn en Olivia.