Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er mee? - Viareggio

Reacties 1 tot 9 van de 9
Susanne
Nieuwkomer

Reacties: 3

3 maanden geleden

Wie gaan er mee? - Viareggio

Hoi hoi,

26 juli 2019 ga ik samen met mijn zoontje van 9, dan 10, naar Viareggio. Ik deel een tent met een vriendin en haar zoontjes van 10 en 3. Wie gaan er nog meer? Benieuwd!

Groetjes Susanne

Maike
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 weken geleden

Diane zei:
Wij gaan ook naar Viareggo. We zijn met zijn vieren, ik ben Diane, en ik kom met Yara (11), Wessel (9) en Oscar (dan 8). Voor het eerst een vakantie met Estivant, we zijn heel benieuwd.

Hoi Diane, ik ga ook met mijn dochter van 12 en zoontje van 9 jaar. Ook voor het eerst met Estivant. :-)

Maurice
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 maand geleden

Susanne zei:
Hoi hoi,

26 juli 2019 ga ik samen met mijn zoontje van 9, dan 10, naar Viareggio. Ik deel een tent met een vriendin en haar zoontjes van 10 en 3. Wie gaan er nog meer? Benieuwd!

Groetjes Susanne

Hoi,

ik ben er 27 juli ook bij samen met mijn 2 dochters van 10 en 12.
Het wordt voor ons de 2e keer Estivant: twee jaar geleden hebben we een super tijd gehad toen we in de buurt van Venetië zaten.

Daar gaan we nu weer voor! :-)

groeten,

Maurice

Nieuwkomer

2 maanden geleden

Hallo,

Ik ga ook mee, samen met mijn zoon Jurre van vier. Voor ons de eerste keer dus ik vind het best spannend! Jullie al eens eerder geweest?

Groetjes Valleria

Diane
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Wij gaan ook naar Viareggo. We zijn met zijn vieren, ik ben Diane, en ik kom met Yara (11), Wessel (9) en Oscar (dan 8). Voor het eerst een vakantie met Estivant, we zijn heel benieuwd.

Susanne
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Olga zei:
Jaaaa, ik ga ook die week (vanaf 27 juli) met mijn zoon van (dan) 8 en dochter van (dan) 5 jaar. Voor het eerst zo'n soort vakantie... spannend!!!

Wat leuk! Ik heb er zin in!

Olga
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Jaaaa, ik ga ook die week (vanaf 27 juli) met mijn zoon van (dan) 8 en dochter van (dan) 5 jaar. Voor het eerst zo'n soort vakantie... spannend!!!

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Ik ga mee ????????????

Susanne
Nieuwkomer

3 maanden geleden