Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er nog meer ?? - Viareggio

Reacties 1 tot 12 van de 12
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Wie gaat er nog meer ?? - Viareggio

Hoi ik ben Edward en mijn dochter Isabella (10jaar) Komen uit Oosterhout nb, en gaan voor het eerst met Estivant.
Wij hebben er zin in en zijn benieuwd wie er nog meer gaat in de week van 7 Juli.

Ilse
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 weken geleden

Hi wat heerlijk zo'n vooruitzicht allemaal. Wij komen 20 juli een week. Wie zijn er dan nog meer? Komen met de auto vanuit het hoge noorden Groningen! Dochter 11 en zoon 10 jaar. Leuk leuk!!

Jan
Nieuwkomer

2 weken geleden

Ik vlieg met mijn zoontje (9) de week van de 7e. We komen uit Dongen.

Marielle
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Ik en mijnzoontje vkiefen ook 6 juli die kant op! Eerste keer voor ons op deze manier!

Esther
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Leuk! Net de papieren gekregen ook ik ga met mijn zoon mee de week van 7 juli! Ik ben al een dagje eerder in Pisa maar sluit zaterdag op het vliegveld aan bij de groep aan die per vliegtuig aankomt! Heb er zin in tot dan!!

Groetjes,

Esther

Maurice
Nieuwkomer

9 maanden geleden

zei:
Hoi ik ben Edward en mijn dochter Isabella (10jaar) Komen uit Oosterhout nb, en gaan voor het eerst met Estivant.
Wij hebben er zin in en zijn benieuwd wie er nog meer gaat in de week van 7 Juli.

Ik ben Maurice, wij vertrekken vrijdag 6 juli die kant op met eigen vervoer, met als doel aan te komen op 7 juli op de camping :-)
Ook wij hebben er zin in!

Mirjam
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hi Edward,

Ook wij gaan mee. Mijn dochter(7 jaar) en ik vliegen de 7ste die kant op.
Komen trouwens uit Geertruidenberg :-)

Ilka
Nieuwkomer

Reacties: 9

9 maanden geleden

Marijke Verspeek zei:
Ik dacht toch maar eens kijken wie er die kant op gaan!..estivant is zo leuk.zeker voor de kids. Ik kom uit breda en ga met mn zoon van 12 jaar!.Die heeft er zo'n zin in!

Groetjes!

Hoi Marijke,
Wanneer vertrek jij?

Ilka
Nieuwkomer

Reacties: 9

9 maanden geleden

Marijke Verspeek zei:
Ik dacht toch maar eens kijken wie er die kant op gaan!..estivant is zo leuk.zeker voor de kids. Ik kom uit breda en ga met mn zoon van 12 jaar!.Die heeft er zo'n zin in!

Groetjes!

Marijke Verspeek
Nieuwkomer

Reacties: 14

9 maanden geleden

Groetjes!

Maureen
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:

Heej Edward en Isabella,

Ik ben Maureen en mijn kids zijn Róbin 15, Franklin 13 en Joslin 8.
Grappig, jullie wonen in de buurt.
Wij komen uit Etten-leur en gaan ook voor de eerste keer samen met Estivant mee!
Ben een paar jaar geleden alleen mee geweest met Estivant en dat was erg gezellig.
Geen verplichtingen, leuke uitstapjes/activiteiten en gezellige mensen.
Het wordt vast weer leuk!
Wij hebben er in ieder geval erg veel zin.

Groetjes Maureen.

Nieuwkomer

Reacties: 7

10 maanden geleden

zei:

Hoi hoi, mijn jongste zoon (Niels, 7 jaar) en ik vertrekken 6 juli vanuit Eindhoven met de bus. Ook de eerste keer met Estivant. Tot dan :-)

Groetjes
Wendy