Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

Wij hebben geboekt!! - Viareggio

Reacties 1 tot 14 van de 14
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 jaar geleden

Wij hebben geboekt!! - Viareggio

Wauw, ik heb het gewoon gedaan!! Na jarenlang met ouders en vrienden op vakantie heb ik zojuist mijn eerste "eenoudervakantie" geboekt! Wij, ik Kim van 39 met Julian van 12 en Jasmijn van 9 vertrekken 7 juli vanuit Eindhoven met de bus. Ik ben enorm benieuwd wie er met ons gaat!!

Tot dan!
Julian, Jasmijn & Kim

Anneloes
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Hallo allemaal!
Guusje (3) en ik vliegen op 7 juli naar Viareggio en blijven twee weken. We hebben heel veel zin! Leuk om jullie hier al even te treffen.

Ciao!

Anneloes

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Marianne zei:
Hoi allemaal!
Wij vertrekken ook op 7 juli met het vliegtuig! Ik kom samen met mijn zoontje Raaf van bijna 3. Wij blijven 2 weken, heb er zo’n zin in! Ik ben al de weken aan het aftellen.
Vorig jaar met Estivant naar Frankrijk geweest wat erg goed beviel.
Wij blijven trouwens 2 weken

Hoi Marianne, wij blijven ook twee weken :-) Goed om te horen dat jullie vorige keer Estivant zo goed bevallen is. Hier is het grote aftellen ook begonnen!!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Linda zei:
Hoi Wilrieke
Wij komen ook uit Den Bosch wat grappig wij( Linda 41, dochters Emy 14 en Florien 10) gaan 7 juli t/m 14 juli met t vliegtuig.

Leuk, al die Oeteldonkers :-) we gaan er een mooi feestje van maken daar!!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
Hallo mensen,

Wat leuk om op deze manier al een beetje kennis te maken , Ik heb net geboekt voor 7 juli samen met mijn dochter Isabella van 10 jaar.
Wij gaan zelf met de auto, en komen uit Oosterhout (nb)

Misschien spreken we elkaar hier nog en anders tot snel !!

Leuk!! Voor ons ook de eerste keer, spannend maar wij hebben er zin in!! Wij gaan met de bus, dus zien jullie daar ;-)

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hallo mensen,

Wat leuk om op deze manier al een beetje kennis te maken , Ik heb net geboekt voor 7 juli samen met mijn dochter Isabella van 10 jaar.
Wij gaan zelf met de auto, en komen uit Oosterhout (nb)

Misschien spreken we elkaar hier nog en anders tot snel !!

Marianne
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Hoi allemaal!
Wij vertrekken ook op 7 juli met het vliegtuig! Ik kom samen met mijn zoontje Raaf van bijna 3. Wij blijven 2 weken, heb er zo’n zin in! Ik ben al de weken aan het aftellen.
Vorig jaar met Estivant naar Frankrijk geweest wat erg goed beviel.
Wij blijven trouwens 2 weken

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 5

10 maanden geleden

Hoi Wilrieke
Wij komen ook uit Den Bosch wat grappig wij( Linda 41, dochters Emy 14 en Florien 10) gaan 7 juli t/m 14 juli met t vliegtuig.

Wilrieke zei:

Leuk no meer Oeteldonkers. Ik kom met mijn 2 dochters Femke 15 jaar en Maud 13 jaar. Groetjes Wilrieke

Linda
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Mirjam,
Voor mij en de meiden is t de eerste keer...leuk om zo te zien wie er allemaal gaan !
Tot in t vliegtuig ??
Ps heb jij enig idee hoeveel uur we van te voren op t vliegveld moeten zijn.

Mirjam zei:
Hey Kim,
Ook wij vertrekken op 7 juli richting Toscane. Wij gaan wel met het vliegtuig.
Voor ons is het de derde keer dat we meegaan. De vorige keren zijn ons uitstekend bevallen. Wij hebben er zin in!

Groetjes Mirjam en Nica

Linda
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Kim

Ik heb de stap ook genomen en ga met mijn twee meiden 7 juli vliegen naar Viareggio !
Leuk om jullie daar te ontmoeten ???????????Gr Linda

Mirjam
Nieuwkomer

Reacties: 17

11 maanden geleden

Hey Kim,
Ook wij vertrekken op 7 juli richting Toscane. Wij gaan wel met het vliegtuig.
Voor ons is het de derde keer dat we meegaan. De vorige keren zijn ons uitstekend bevallen. Wij hebben er zin in!

Groetjes Mirjam en Nica

Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

[quote=]Ik dus, Astrid, en mijn dochter Kes van 14 , komen 14 juli aan.

Nieuwkomer

Reacties: 10

1 jaar geleden

Ik dus, Astrid, en mijn dochter Kes van 14 .

Wilrieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

zei:
Wauw, ik heb het gewoon gedaan!! Na jarenlang met ouders en vrienden op vakantie heb ik zojuist mijn eerste "eenoudervakantie" geboekt! Wij, ik Kim van 39 met Julian van 12 en Jasmijn van 9 vertrekken 7 juli vanuit Eindhoven met de bus. Ik ben enorm benieuwd wie er met ons gaat!!

Tot dan!
Julian, Jasmijn & Kim

Leuk no meer Oeteldonkers. Ik kom met mijn 2 dochters Femke 15 jaar en Maud 13 jaar. Groetjes Wilrieke