Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

21-7-'18 tot 4-8-'18 Wie nog meer? - Viareggio

Reacties 1 tot 20 van de 28
Luc
Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

21-7-'18 tot 4-8-'18 Wie nog meer? - Viareggio

Hoi mede vakantiegangers,

Vandaag onze zomervakantie in Viareggio geboekt. Samen met mijn zoon (14) en dochter (12) heerlijk 2 weken naar de Toscaanse kust. Onze eerste keer Italië, maar alweer onze 8e zomervakantie met Estivant.

We rijden op ons gemak in 2 dagen naar Italië, zodat we lekker een extra vakantiedag hebben en daar uitgerust aankomen.

We zagen dat er al heel wat mensen in deze periode voor Viareggio hebben gekozen en wij zijn uiteraard benieuwd wie dat zijn, dus ....... kom maar op met die reacties ;-)

In ieder geval tot in het mooie Toscane! Wij hebben er nu al erg veel zin in!

Grt. Luc, Niels en Iris

Margriet
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 maanden geleden

Dag allemaal!
Wij gaan ook gezellig mee; busreis 17 dgn Viareggio vertrek 20-7. Super benieuwd en een grote uitdaging ( kids voor het eerst in tent en met busreis). Zijn vliegreizen en hotels gewend. En voor het allereerst geen exen mee maar Estivant. Als we dit maar overleven... Hahaha
Ciao
Margriet, Elisa (9) en Feline(8)

Margriet
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Dag allemaal!
Wij gaan ook voor het eerst mee met Estivant! Busreis 17 dgn 20-7 vertrek met Utrecht als opstapplaats. Zo spannend! Kids voor het eerst in een tent en busreis. Ben benieuwd of we dat gaan overleven... Hahaha. Zijn alleen vliegreizen gewend dus dit is een grote uitdaging maar super leuk om te ontdekken en te beleven!
Groetjes uit Groningen van Margriet, Elisa (9) en Feline (8)

Nieuwkomer

Reacties: 3

11 maanden geleden

wij gaan ook in dezelfde periode naar Viareggio! Voor 2 weken met de bus. Spannend voor het eerst alleen met mn zoon (9) en dochter ( dan bijna 7).

Demis
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Via Oostenrijk is natuurlijk ook een optie. Nuttige info, bedankt!

Nikè zei:
Hallo!

Ik heb de route afgelopen zomer gereden. Ik ben op vrijdag om 04:00 uur in de ochtend vertrokken vanuit regio Den Haag. Rond 18:00 uur was ik bij het overnachtingshotel in Oostenrijk, vlak voor de Brenner. We hebben bij Stuttgart enorm veel vertraging gehad.

De volgende ochtend zijn we om 08:30 uur vertrokken. De Brenner was toen nog rustig, er stond geen file. Vanaf het moment dat we de grens van Italie gepasseerd waren, hebben we uren gedaan over het stuk tot Bozen.

Uiteindelijk waren we pas om 16:00 uur in Viareggio.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Groeten,
Nikè

Nikè
Nieuwkomer

Reacties: 10

11 maanden geleden

Hallo!

Ik heb de route afgelopen zomer gereden. Ik ben op vrijdag om 04:00 uur in de ochtend vertrokken vanuit regio Den Haag. Rond 18:00 uur was ik bij het overnachtingshotel in Oostenrijk, vlak voor de Brenner. We hebben bij Stuttgart enorm veel vertraging gehad.

De volgende ochtend zijn we om 08:30 uur vertrokken. De Brenner was toen nog rustig, er stond geen file. Vanaf het moment dat we de grens van Italie gepasseerd waren, hebben we uren gedaan over het stuk tot Bozen.

Uiteindelijk waren we pas om 16:00 uur in Viareggio.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Groeten,
Nikè

Demis
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Dank voor je reactie, ik ga nog even verder onderzoeken.
Het lijkt erop dat de Gotthardtunnel de grootste bottleneck is, ik ben heel benieuwd op welke tijden daar de grootste file staat.

Luc Wittenbols zei:
Hoi Demis,

Ik heb deze route nog nooit gereden, dus ik weet niet wat ik kan verwachten. Naar Viareggio is voor mij ongeveer 1225 km. Zo ik het nu zie, rijd ik via België, Luxemburg, Frankrijk en Zwitserland naar Italië.

Ik vertrek tussen 6.00 en 7.00 's ochtends en wil die vrijdag zo'n 850 à 900 km rijden, zodat ik tussen 16.00 en 17.00 in Zuid Zwitseland of noord Italië ben om te overnachten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

In ieder geval tot de 21e juli in Italië.

Grt. Luc

Luc Wittenbols
Nieuwkomer

Reacties: 28

11 maanden geleden

Hoi Demis,

Ik heb deze route nog nooit gereden, dus ik weet niet wat ik kan verwachten. Naar Viareggio is voor mij ongeveer 1225 km. Zo ik het nu zie, rijd ik via België, Luxemburg, Frankrijk en Zwitserland naar Italië.

Ik vertrek tussen 6.00 en 7.00 's ochtends en wil die vrijdag zo'n 850 à 900 km rijden, zodat ik tussen 16.00 en 17.00 in Zuid Zwitseland of noord Italië ben om te overnachten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

In ieder geval tot de 21e juli in Italië.

Grt. Luc

Demis zei:
Hoi, mijn dochter van 7 en ik hebben 1 weekje geboekt. Wij komen ook de 21e aan, we komen met de auto.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar tips voor de autorit.
Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met de verkeersdrukte?
We willen 1 overnachting doen, wat is een slim moment om te vertrekken?
En waar overnachten?

We hebben er al veel zin in, tot dan!
Groetjes Michelle en Demis

Demis
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi, mijn dochter van 7 en ik hebben 1 weekje geboekt. Wij komen ook de 21e aan, we komen met de auto.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar tips voor de autorit.
Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met de verkeersdrukte?
We willen 1 overnachting doen, wat is een slim moment om te vertrekken?
En waar overnachten?

We hebben er al veel zin in, tot dan!
Groetjes Michelle en Demis

Luc zei:
Hoi mede vakantiegangers,

Vandaag onze zomervakantie in Viareggio geboekt. Samen met mijn zoon (14) en dochter (12) heerlijk 2 weken naar de Toscaanse kust. Onze eerste keer Italië, maar alweer onze 8e zomervakantie met Estivant.

We rijden op ons gemak in 2 dagen naar Italië, zodat we lekker een extra vakantiedag hebben en daar uitgerust aankomen.

We zagen dat er al heel wat mensen in deze periode voor Viareggio hebben gekozen en wij zijn uiteraard benieuwd wie dat zijn, dus ....... kom maar op met die reacties ;-)

In ieder geval tot in het mooie Toscane! Wij hebben er nu al erg veel zin in!

Grt. Luc, Niels en Iris

Luc Wittenbols
Nieuwkomer

11 maanden geleden

Hoi Maite,

Gezellig! En lekker met het vliegtuig, dan zijn jullie er zo!

Tot 21 juli! Wij kunnen eigenlijk niet wachten :-)

Grt. Luc

Maite zei:
Hoi!
Wij (Stef dan 6, Tess dan 8) komen op 21 juli voor een week en gaan met het vliegtuig. Nu al zin in!!

groetjes
Maite

Yvonne
Nieuwkomer

Reacties: 2

11 maanden geleden

Luc Wittenbols zei:
Hoi Yvonne,

Bedankt voor je reactie! Gezellig dat jullie er dan ook zijn.

Nog maar 3,5 maandjes ......... ;-)

Grt. Luc

Vliegt zo voorbij! Tot dan!
Gr Yvonne

Maite
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi!
Wij (Stef dan 6, Tess dan 8) komen op 21 juli voor een week en gaan met het vliegtuig. Nu al zin in!!

groetjes
Maite

Luc Wittenbols
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Yvonne,

Bedankt voor je reactie! Gezellig dat jullie er dan ook zijn.

Nog maar 3,5 maandjes ......... ;-)

Grt. Luc

zei:
Mijn zoon Lars van (dan) bijna 7 en ik zijn er ook in die periode. Voor ons de eerste keer met Estivant! Ben benieuwd!
Groetjes Yvonne

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Mijn zoon Lars van (dan) bijna 7 en ik zijn er ook in die periode. Voor ons de eerste keer met Estivant! Ben benieuwd!
Groetjes Yvonne

Nieuwkomer

1 jaar geleden

Groetjes Yvonne

Luc Wittenbols
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hoi Stephanie,

Leuk dat je even reageert. Dat zijn ook goede vooruitzichten!

Een hele goede en gezellige heenreis en tot in Toscane!

Grt. Luc

Stephanie zei:
Hallo allen,

Ook wij, moeder met twee dochters van 13 en 15 jaar, hebben deze week in Toscane geboekt. Voor het eerst met een-ouder-vakantie, dus heel benieuwd. Wij maken er een roadtrip van en reizen de week voorafgaand via camping en B & B langzaam af naar het zuiden. Leuk jullie te ontmoeten.

groet en tot dan.

Stephanie
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Hallo allen,

Ook wij, moeder met twee dochters van 13 en 15 jaar, hebben deze week in Toscane geboekt. Voor het eerst met een-ouder-vakantie, dus heel benieuwd. Wij maken er een roadtrip van en reizen de week voorafgaand via camping en B & B langzaam af naar het zuiden. Leuk jullie te ontmoeten.

groet en tot dan.

Stephanie
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 jaar geleden

Hallo allen,

Ook wij, moeder met twee dochters van 13 en 15 jaar, hebben deze week geboekt in Toscane. Voor het eerst met een-ouder-vakantie mee, dus heel benieuwd. Wij maken er een roadtrip van en reizen in de week voorafgaand via camping en B & B langzaam naar het zuiden. Lijkt me leuk jullie te ontmoeten.

groet, tot dan!

Luc Wittenbols
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Nanna zei:

Hoi Luc

Ik ga dezelfde periode naar Toscane. Ook 2 weken. Wij gaan wel met de bus. Het wordt mijn eerste keer dus best spannend.

Nanna

Hoi Nanna,

Hartstikke gezellig! Leuk om op deze manier alvast wat kennis met elkaar te maken. Het blijft altijd spannend hoor ;-), zeker de eerste keer, maar tot nu toe hebben wij altijd topvakanties gehad.

Hoe oud is/zijn jouw kind(eren)?

Grt. Luc

Nanna
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Nanna zei:

Hoi Luc

Ik ga dezelfde periode naar Toscane. Ook 2 weken. Wij gaan wel met de bus. Het wordt mijn eerste keer dus best spannend.

Nanna