Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

stoute schoenen - Viareggio

Reacties 1 tot 9 van de 9
Judith
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

stoute schoenen - Viareggio

Na aantal jaar dubben (is dat wel wat voor mij) gekozen voor een weekje Viareggio van 18/8 - 25/8 met Tarah van 8 jaar (bijna 9 dan op een weekje na). Leuk om alvast in contact te komen met mensen die ook gaan!

Marianne Ans
Nieuwkomer

1 week geleden

Hallo mede vakantiegangers!,

Wij gaan ook naar Viareggio van 17 aug tot 25 aug. Wij vliegen vanaf Rotterdam.
Mijn drie dochters zijn 14, 11 en 8 jaar.
Tot dan!
Groet, Janneke

Esther
Nieuwkomer

Reacties: 2

3 maanden geleden

Judith zei:
Na aantal jaar dubben (is dat wel wat voor mij) gekozen voor een weekje Viareggio van 18/8 - 25/8 met Tarah van 8 jaar (bijna 9 dan op een weekje na). Leuk om alvast in contact te komen met mensen die ook gaan!

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Judith zei:

Hallo allemaal,

Ik ga ook van 18/8 tot 25/8 naar Viareggio met een dochter van 12 jaar, een zoon van 10 en een zoon van 6 jaar.

Ik vlieg zelf van Amsterdam op Pisa op 17 augustus en zoek dan nog voor mezelf een overnachting ergens. Mijn kinderen worden door mijn ex op de camping afgezet (die al 3 weken in Italië zitten) en dan gaat het feest beginnen.

We hebben er zin in. Tot dan!

Janine
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi allemaal,

Ik ga ook met mijn kinderen naar Viareggio de week van 18 augustus. Ik kom gezellig met mijn dochter dan bijna 11 en zoon van 8. Wij rijden zelf en gaan voor de tijd nog ergens een paar dagen staan. Waar dat wordt is bij ons nog niet bekent.

Iemand nog leuke tips voor een leuke tussen stop.

Tot zaterdag de 18de in Viareggio. Ik kan bijna niet meer wachten met het mooie weer hier.

Judith
Nieuwkomer

11 maanden geleden

zei:
Hi, wat leuk net het laatste tentje voor die periode geboekt. Dochter van 10 jaar wilde perse naar Italië. En het is eigenlijk ook mijn favo vakantieland. Mijn eerste keer. Ik vlieg vanaf Rotterdam.

Ja ik zie dat het vol zit! 63 mensen. Ben heel benieuwd. Wij vliegen ook vanuit Rotterdam.

Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Hi, wat leuk net het laatste tentje voor die periode geboekt. Dochter van 10 jaar wilde perse naar Italië. En het is eigenlijk ook mijn favo vakantieland. Mijn eerste keer. Ik vlieg vanaf Rotterdam.

Judith
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Oh sorry, log nu pas weer in. Leuk! Wij gaan vliegen.....Tarah is nu al de nachtjes aan het aftellen maar het gaat echt nog even duren.

Nicole
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Gaan jullie met vliegtuig? Ik ga ook dezelfde week als jullie. Mijn zoontje is 7.. dan 8.