Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012520 reizigers staan voor je klaar!

Wie is er ook van 22-7 tot 29-7 - Viareggio

Reacties 1 tot 4 van de 4
Marit
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 jaar geleden

Wie is er ook van 22-7 tot 29-7 - Viareggio

Hoi allemaal,

Mijn naam is Marit en ik ga dit jaar voor het eerst mee met een eenoudervakantie, samen met mijn 6-jarige dochter Benthe. We vinden het best spannend, maar hebben er vooral heel erg veel zin in. We gaan vliegen. Ik ben benieuwd of we al mensen tegen gaan komen in het vliegtuig? En sowieso wie er zijn in de week van 22-7 tot 29-7. Ik ben rond die tijd 24 weken zwanger (van een donor) van mijn 2e dochter, dat maakt het extra spannend! :-)

Groetjes, Marit

Margriet
Nieuwkomer

Reacties: 4

4 maanden geleden

Dag Marit,

Ons tref je daar ook. Wij gaan met de bus van 19-7 en vertrekken 3-8. Voor het eerst met Estivant. Ik reis met mijn 2 dochtertjes van 8 en 9 jr. Super veel zin in! Verheug mij ook op de excursies.

Groeten Margriet

Nicole
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 jaar geleden

Hoi Marit,

mij zal je die week ook daar treffen met mijn dochter (12) en zoon (9). Dat is onze tweede week.

Tot dan,

Nicole

Mandy
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 jaar geleden

Marit zei:
Hoi allemaal,

Mijn naam is Marit en ik ga dit jaar voor het eerst mee met een eenoudervakantie, samen met mijn 6-jarige dochter Benthe. We vinden het best spannend, maar hebben er vooral heel erg veel zin in. We gaan vliegen. Ik ben benieuwd of we al mensen tegen gaan komen in het vliegtuig? En sowieso wie er zijn in de week van 22-7 tot 29-7. Ik ben rond die tijd 24 weken zwanger (van een donor) van mijn 2e dochter, dat maakt het extra spannend! :-)

Groetjes, Marit

Hoi Marit,
Ik ben er deze week ook met mijn zoon Gijs van 6 en dochter Tess dan net 8.
Voor ons is het de tweede keer op deze locatie zijn hier twee jaar geleden ook geweest.
Wij komen met de auto maar gaan eerst een week naar oostenrijk.
Groetjes Mandy