Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er nog meer naar Axat van 20-07 tot en met 27-07-2019? - Axat

Reacties 1 tot 6 van de 6
Sandra
Nieuwkomer

Reacties: 6

2 maanden geleden

Wie gaan er nog meer naar Axat van 20-07 tot en met 27-07-2019? - Axat

Hoi,

Wij, Sandra (46) ,Sven (15) , Chris (15) en Twan (12) gaan dit jaar onze horizon met Estivant verbreden en hebben een vakantie In Axat (en aansluitend een week in Tossa de Mar) geboekt.

Wie gaan dit avontuur nog meer aan? En gaan jullie met de bus of met de auto? Wijzelf gaan met de auto.

Groetjes,
Sandra

Edwin
Nieuwkomer

1 maand geleden

Owh, ik zie dat er meerdere topics geopend zijn voor deze week naar Axat. Wij (Roy-15, Luca-13, Thijmen-10 en Ik (46) gaan met de auto en kijken nu al uit naar deze week! Voor ons is dit de eerste eenoudervakantie van Estivant.

Stephanie
Nieuwkomer

1 maand geleden

Hallo,

Zojuist ook geboekt voor de week 20 - 27 juli 2019 in Axat. Wij zijn: Stephanie (51) en mijn dochters Evi (16) en Yfke (14). Wij komen uit 's-Hertogenbosch. Wij maken er een mooie roadtrip van en rijden langzaam met waarschijnlijk een aantal dagen Parijs naar het zuiden. Leuk om jullie te ontmoeten deze zomer.

Tot dan!

Rosita
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 maanden geleden

Wij ook, Rosita (43) en mijn dochter Aïsha (15) gaan ook in de periode met de bus vanuit Breda. We kijken er erg naar uit en wordt voor ons de 5e keer met Estivant. Ervaar de reizen van Estivant als zeer ongecompliceerd en relax. Kijk er naar uit om weer nieuwe mensen te ontmoeten

Sandra
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Leuk Lianne.

Dit wordt onze tweede ervaring met Estivant en afgelopen jaar is het ons heel goed bevallen.

Lianne
Nieuwkomer

Reacties: 3

2 maanden geleden

Wij ook, Lianne (46), Simon (12) en Thomas (8) voor het eerst en met de bus (vertrek 19-7)! Net gereserveerd..
Op ontdekking en hopelijk avontuur!