Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

vanaf 20-7 tot 27-7 Gibanel geboekt, is er iemand die met mij op wil rijden? - Gibanel

Reacties 1 tot 18 van de 18
Ingrid
Nieuwkomer

Reacties: 6

4 maanden geleden

vanaf 20-7 tot 27-7 Gibanel geboekt, is er iemand die met mij op wil rijden? - Gibanel

Hallo,
Voor het eerst met mijn twee meiden bij Estivant geboekt, omdat ik dit best spannend vind om dit stuk alleen te rijden en mogelijk dat er nog iemand is die dit lastig vind. Kunnen we misschien samen op rijden. Gr Ingrid.

Judith
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Ingrid zei:

He Judith. Dat reageren gaat even wat onhandig. Geen idee of het zo goed komt! Het is inderdaad leuk om zo al even contact te hebben. Het gaat mijn eerste keer worden om alleen op vakantie te gaan en ik vind het best spannend. Ik heb al hele positieve verhalen gehoord van bekenden die met dit soort georganiseerde vakanties mee gaan. Ook mijn dochters van 8 en 11 vinden het erg spannend en weten ook helemaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik kijk wel wat tegen de reis op maar Dries hier onder zegt dat het allemaal wel mee valt. Het zal ook wel los lopen. In iedergeval heb ik er enorm zin in en hoop dat we een enorm gezellige week krijgen.

Hoi,

En dan vergeet ik weer om hier te kijken! Maar ja, leuk.. ik ben ook heel benieuwd..Ik ben al vaker met Mn zoons op vakantie geweest, Italië, Oostenrijk maar nooit in groepsverband. Zij wel vorig jaar met hun vader met estivant naar Dolomieten geweest en ze waren zo enthousiast dat ze weer met estivant wilden! Dus ik heb hoge verachtingen ???????????????? Ik weet niet of dat handig is met twee puberjongens????Maar we gaan er zeker wat gezelligs van maken !

Esmeralda
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 maand geleden

Eric zei:
Ook geboekt voor deze week, gevolgd door nog een weekje Axat van 27-7 tot 3-8.
Eerste keer eenouder-vakantie, ben heel benieuwd.
Ben er met zoon van (dan) 12 en dochter van 10.

Ik overweeg een tussenovernachting voorbij Parijs 26-7 om de verkeersdrukte een beetje te omzeilen Zaterdag.

https://www.hotels-onderweg.nl/zwarte-zaterdag-2019

Nu al zin in!

Eric

Hoi Eric,

Ik kom met mijn zoon van 12 jaar, leuk dat er een paar jongens zijn van dezelfde leeftijd!
Ik ga donderdag al rijden, wil vrijdag eerst nog naar Ouradour-sur-glane. Ik heb voor donderdag een hotel geboekt in Orsay, net onder Parijs, via booking.com. Voor vrijdag heb ik een hotel geboekt in Limoges, dan is het zaterdag nog maar een klein stukje.

Groetjes Esmeralda

Eric
Nieuwkomer

1 maand geleden

Ook geboekt voor deze week, gevolgd door nog een weekje Axat van 27-7 tot 3-8.
Eerste keer eenouder-vakantie, ben heel benieuwd.
Ben er met zoon van (dan) 12 en dochter van 10.

Ik overweeg een tussenovernachting voorbij Parijs 26-7 om de verkeersdrukte een beetje te omzeilen Zaterdag.

https://www.hotels-onderweg.nl/zwarte-zaterdag-2019

Nu al zin in!

Eric

Esmeralda
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Esmeralda zei:

Hoi Ingrid,

Ik ga donderdag al weg. Ik heb een hotel geboekt net onder Paris in Orsay. Vrijdag ga ik door naar Ouradour sur Glane, iets wat al een tijdje op mijn verlanglijstje staat. Dan overnacht ik in Limoges en hoef ik Zaterdag nog maar 2 á 3 uurtjes te rijden.

Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Hoop dat de kinderen allemaal wat aansluitend bij elkaar vinden????

Esmeralda
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Ingrid zei:

Hey!
Als je het prettig vind kunnen we ergens in Nederland afspreken en om samen verder te rijden. Ik kreeg de tip om ergens na Parijs een overnachting te boeken. Ik rij met mijn dochters van 9 en 11 vanuit Friesland. Ik ga via Utrecht en Breda, tegen die tijd kunnen een tijd afspreken. Mogelijk dat er nog meer zijn die het zo spannend vinden en ook voor het eerst alleen gaan.

Cora
Nieuwkomer

Reacties: 2

2 maanden geleden

Hoi Ingrid,

Zojuist heb ik ook geboekt voor Gibanel, volgens mij heb ik precies het laatste plekje te pakken !
Vorig jaar ben ik met mijn zoontje naar Saumur geweest (ook met Estivant), de reis is mij toen zo meegevallen dat ik me er voor dit jaar geen zorgen meer over maak. Ben van plan om snachts te vertrekken en in 1 keer door te rijden, dat ging afgelopen jaar ook fijn!

Ingrid
Nieuwkomer

2 maanden geleden

zei:
Hoi Ingrid,

Ik heb net geboekt voor dezelfde periode.
Het is voor mij de 1e keer alleen op vakantie met mijn jongste zoon van 12. Ik vind het ook erg spannend om alleen die kant op te gaan. Ik rij vanuit Noord -Holland en neem sowieso 1 overnachting.

Hey!
Als je het prettig vind kunnen we ergens in Nederland afspreken en om samen verder te rijden. Ik kreeg de tip om ergens na Parijs een overnachting te boeken. Ik rij met mijn dochters van 9 en 11 vanuit Friesland. Ik ga via Utrecht en Breda, tegen die tijd kunnen een tijd afspreken. Mogelijk dat er nog meer zijn die het zo spannend vinden en ook voor het eerst alleen gaan.

Nieuwkomer

2 maanden geleden

Hoi Ingrid,

Ik heb net geboekt voor dezelfde periode.
Het is voor mij de 1e keer alleen op vakantie met mijn jongste zoon van 12. Ik vind het ook erg spannend om alleen die kant op te gaan. Ik rij vanuit Noord -Holland en neem sowieso 1 overnachting.

Luc Wittenbols
Nieuwkomer

Reacties: 28

3 maanden geleden

Hoi Ingrid,

Ik heb zojuist ook voor 20-7 Gibanel geboekt. Voor mij 9e keer Estivant en 5e keer Gibanel. Ik ga samen met mijn dochter (dan 13). Ik woon randje Brabant-Zeeland en Gibanel is voor mij een kleine 900 km rijden.

Ik vertrek altijd lekker op mijn gemak op vrijdagmorgen en doe dan op vrijdag zo'n 600 kilometer (omgeving Vierzon). Daar neem ik dan een hotel of B&B waar ik meestal halverwege de middag ben. Kun je lekker bijkomen en op het gemak wat eten.

Zaterdagmorgen vertrek ik dan na het ontbijt en ben ik meestal tussen 13.00 en 14.00 in Gibanel, zodat je ook daar nog wat aan je dag hebt en zonodig ook nog even boodschappen kunt doen.

Gibanel is echt heel erg leuk en een fantastisch mooie omgeving!

Grt. Luc

Ingrid
Nieuwkomer

3 maanden geleden

zei:

Vorig jaar ook deze bestemming gedaan in dezelfde periode. Was ook mijn eerste keer en vond het behoorlijk spannend om dit alleen te rijden. Tip ik ben vrijdagochtend vertrokken om in alle rust te kunnen rijden (het is ook nog eens rustiger op de weg dan zaterdag )en heb halverwege de reis een overnachting gedaan. Daarnaast ben ik streng naar mezelf geweest en moest elke 2uur stoppen en dan echt even minimaal 15min de benen strekken. Dit heeft mij heel erg geholpen en gaf mij enorm veel rust (het is tenslotte vakantie!!) Doe ermee wat je wilt ;-) In ieder geval veel vakantie plezier. Het is een super locatie Gibanel!

Goeie tip! En ga ik zeker op volgen. Om op vrijdag te vertrekken was ik al van plan. Ik ben erg benieuwd om op deze manier op vakantie te gaan.

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Ingrid zei:
Hallo,
Voor het eerst met mijn twee meiden bij Estivant geboekt, omdat ik dit best spannend vind om dit stuk alleen te rijden en mogelijk dat er nog iemand is die dit lastig vind. Kunnen we misschien samen op rijden. Gr Ingrid.

Vorig jaar ook deze bestemming gedaan in dezelfde periode. Was ook mijn eerste keer en vond het behoorlijk spannend om dit alleen te rijden. Tip ik ben vrijdagochtend vertrokken om in alle rust te kunnen rijden (het is ook nog eens rustiger op de weg dan zaterdag )en heb halverwege de reis een overnachting gedaan. Daarnaast ben ik streng naar mezelf geweest en moest elke 2uur stoppen en dan echt even minimaal 15min de benen strekken. Dit heeft mij heel erg geholpen en gaf mij enorm veel rust (het is tenslotte vakantie!!) Doe ermee wat je wilt ;-) In ieder geval veel vakantie plezier. Het is een super locatie Gibanel!

Ingrid
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Judith zei:
Hi Ingrid, ik ben ook vanaf 20-7 in Gibanel, met twee jongens, nu nog 12 en 14 jaar. Ik ga vooraf nog een week naar de Ardennen ofzo.. leuk om elkaar hier alvast te ontmoeten!

He Judith. Dat reageren gaat even wat onhandig. Geen idee of het zo goed komt! Het is inderdaad leuk om zo al even contact te hebben. Het gaat mijn eerste keer worden om alleen op vakantie te gaan en ik vind het best spannend. Ik heb al hele positieve verhalen gehoord van bekenden die met dit soort georganiseerde vakanties mee gaan. Ook mijn dochters van 8 en 11 vinden het erg spannend en weten ook helemaal niet wat ze kunnen verwachten. Ik kijk wel wat tegen de reis op maar Dries hier onder zegt dat het allemaal wel mee valt. Het zal ook wel los lopen. In iedergeval heb ik er enorm zin in en hoop dat we een enorm gezellige week krijgen.

Ingrid
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Judith zei:
Hi Ingrid, ik ben ook vanaf 20-7 in Gibanel, met twee jongens, nu nog 12 en 14 jaar. Ik ga vooraf nog een week naar de Ardennen ofzo.. leuk om elkaar hier alvast te ontmoeten!

Judith
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Dries
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Na Parijs denk ik , vermoedelijk Orléans.
Als ik verder rij op vrijdag, gaan we te vroeg op de camping zijn op zaterdag.

4de keer nu , de jongens kijken er al naar uit.

Ingrid
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Dat was ik ook van plan! Boek je een hotel voor of na Parijs? Het zal ook vast goed komen ??

Ben je al eens eerder mee geweest met estivant?

Dries
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hej,

Net ook geboekt voor die periode , precies nogal veel meisjes
Hopelijk komen er nog wat jongens bij , met mijn zonen erbij zijn ze met 6.

Als je kan , vertrek een dagje op voorhand , dat doe ik waarschijnlijk ook , ik boek ergens een BB Hotel of iets dergelijks.
Mijn ervaring is dat het best goed rijden is in Frankrijk , niet teveel zorgen maken