Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er 12 Juli 2019 naar Lacanau Océan, Frankrijk? - Lacanau Ocean

Reacties 1 tot 19 van de 19
Martine
Nieuwkomer

Reacties: 1

3 maanden geleden

Wie gaan er 12 Juli 2019 naar Lacanau Océan, Frankrijk? - Lacanau Ocean

Hi, ik overweeg om 12 Juli met mijn dochter(8) en zoon(10) naar Lacanau Océan, Frankrijk te gaan met de bus voor 10 dagen. Wie gaat er ook mee en heeft kinderen in dezelfde leeftijdscategorie? Ik heb werkelijk geen idee of het iets voor mij is, maar lijkt me wel fijn als de kinderen meteen kinderen hebben om mee te spelen.

Renee
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Debby zei:
Ik vertrek vrijdag 12 juli vanuit Den Bosch samen met mijn zoon (10) en dochter (13) naar Lacanau. Ik zie dus enkele van jullie al in de bus. Het is voor ons de 1e keer, spannend maar wel veel zin in.

Leuk! Wij stappen ook op in den Bosch (zoon 13,dochter 9)

Evelien
Nieuwkomer

Reacties: 13

1 maand geleden

Evelien zei:
Wij gaan 12 juli eerst een week naar Saumur. Daarna komen er een week naar lacanau!
Dit wordt om ze 3 x met estivant. We hebben er zin in!

Sorry verkeerde datum, 20 tot 27 naar Saumur. Van 27 juli tot 3 aug naar lacanau.

Evelien
Nieuwkomer

1 maand geleden

Viona zei:
Hi ik heb een optie genomen op Lacanau van 27 juli tm 10 aug. Zijn er nog meer die geboekt hebben? En weet er iemand of 2 weken te veel is of helemaal ok? Gr Viola

Wij gaan van 20 tot 27 juli eerst een week naar Saumur. Daarna komen er een week naar lacanau!

Evelien
Nieuwkomer

1 maand geleden

Wij gaan 12 juli eerst een week naar Saumur. Daarna komen er een week naar lacanau!

Debby
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 maand geleden

Ik vertrek vrijdag 12 juli vanuit Den Bosch samen met mijn zoon (10) en dochter (13) naar Lacanau. Ik zie dus enkele van jullie al in de bus. Het is voor ons de 1e keer, spannend maar wel veel zin in.

Nieuwkomer

Reacties: 6

1 maand geleden

Renske zei:

Op welke plaats vlieg je?. Ik ben nog wat in dubio of ik zelf ga rijden of vliegen

Wij vliegen op Bordeaux, vanaf schiphol. Je hebt dan prima vliegtijden, in de middag :-)

Natasja
Nieuwkomer

Reacties: 15

1 maand geleden

we hebben er zin in. Wij komen 6 juli aan met de bus vanuit denbosch en blijven 2 weken. Dus we gaan elkaar daar zeker treffen. Wordt onze derde keer estivant. Ik kom samen met mijn dochter van 10.
Groetjes Natasja

Renske
Nieuwkomer

2 maanden geleden

zei:

Hoi!
Wij gaan ook op 13 juli, 2 weken. Met mijn 2 zoontjes van 9 en 11, dus dat komt vast helemaal goed. We komen met het vliegtuig, nu al zin in! maar ook spannend..

Groetjes Sanne

Op welke plaats vlieg je?. Ik ben nog wat in dubio of ik zelf ga rijden of vliegen

Renee
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Ik heb vandaag geboekt! 12 juli vanuit den Bosch, met mijn zoon van 13 en dochter van 9.

Nieuwkomer

2 maanden geleden

Wij gaan, Willem en Wessel, Wessel is 7 jaar.

Nieuwkomer

2 maanden geleden

Patrick zei:
Wij komen op 12 Juli eraan met de bus voor 1 week.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen, mijn zoontje is dan 10 jaar.
We vertrekken vanuit Den Bosch
Wie gaat er dan ook?

Ik ben er dan ook met mijn 2 zoontjes, van 9 en 11. Wij gaan 2 weken, met het vliegtuig, gezellig!

Nieuwkomer

2 maanden geleden

Martine zei:
Hi, ik overweeg om 12 Juli met mijn dochter(8) en zoon(10) naar Lacanau Océan, Frankrijk te gaan met de bus voor 10 dagen. Wie gaat er ook mee en heeft kinderen in dezelfde leeftijdscategorie? Ik heb werkelijk geen idee of het iets voor mij is, maar lijkt me wel fijn als de kinderen meteen kinderen hebben om mee te spelen.

Hoi!
Wij gaan ook op 13 juli, 2 weken. Met mijn 2 zoontjes van 9 en 11, dus dat komt vast helemaal goed. We komen met het vliegtuig, nu al zin in! maar ook spannend..

Groetjes Sanne

Patrick
Nieuwkomer

2 maanden geleden

Wij komen op 12 Juli eraan met de bus voor 1 week.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen, mijn zoontje is dan 10 jaar.
We vertrekken vanuit Den Bosch
Wie gaat er dan ook?

Viona
Nieuwkomer

3 maanden geleden

zei:
Hoi ik ga met mijn 3 kids 1 week vanaf 27 juli

Hi ben jij al eerder in lacanau geweest?

Viona
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hi ik heb een optie genomen op Lacanau van 27 juli tm 10 aug. Zijn er nog meer die geboekt hebben? En weet er iemand of 2 weken te veel is of helemaal ok? Gr Viola

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hoi ik ga met mijn 3 kids 1 week vanaf 27 juli

Natasja
Nieuwkomer

Reacties: 15

3 maanden geleden

wij komen 6 juli en gaan voor 2 weken. Dus we gaan elkaar daar treffen.
Gezellig

Martine
Nieuwkomer

Reacties: 4

3 maanden geleden

Het is 6-13 Juli geworden en met het vliegtuig :-)! Wie gaat er ook?