Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012025 reizigers staan voor je klaar!

Duitsland, Eifel

Reacties 1 tot 3 van de 3
Udo
Nieuwkomer

Reacties: 8

3 weken geleden

Duitsland, Eifel

Hey allemaal!

Dit jaar ga ik voor de tweede keer met Estivant op vakantie. Vorig jaar een weekje Zeeland gedaan en dat beviel ontzettend goed! Mijn zoon heeft zich super vermaakt en ik ook! Dit jaar naar de Eifel in Duitsland. Wie gaan er ook? Mijn zoon is 15 en ik 44.

Groetjes! Udo

Natja
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 uur geleden

Hallo, Dit jaar ga ik voor het eerst alleen met mijn kinderen op vakantie. We hebben gekozen voor de eiffel. Mijn kinderen zijn 16, 14, 12 en 10 jaar (jongen-meisje-meisje-jongen) en ik ben 46.We gaan 20 juli. Wie komen er nog meer die week?

Martien
Nieuwkomer

Reacties: 5

2 weken geleden

Hallo,

Wij komen ook naar de Eifel, voor de 2de week van onze vakantie vanaf de 27ste eerst gaan wij een week naar Idromeer in Italie.
Dit is voor ons de 2de keer met estifant en de eerste keer zomervakantie. Van de Winter zijn we naar Mittersil geweest voor de wintersport. Ondanks dat ik de 2de dag gevallen ben daar geopereerd moest worden, heeft de Estivant crew mijn kinderen en mij prima opgevangen. Ik ga er vanuit dat ik tegen de tijd dat ik op zomervakantie ga weer volledig hersteld ben. (zal krap worden).

Groetjes Martien Annick en Yorick.