Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 011833 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er nog meer naar de Biggensee op 13 juli 2019 - Sauerland

Reacties 1 tot 7 van de 7
Yvonne
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 maand geleden

Wie gaat er nog meer naar de Biggensee op 13 juli 2019 - Sauerland

Hallo, ook ik ga voor de eerste keer mee met Estivant, samen met mijn dochter van 14. Heel erg spannend natuurlijk! Ik vraag me dan ook af wie er in deze periode ook naar Sauerland gaat?

Katrien
Nieuwkomer

1 week geleden

Yvonne zei:

Hoi Katrien,

Dan is het idd erg spannend, nu maar hopen dat hij aansluiting vind. Dit hoop ik ook voor mijn dochter. Hoe oud is je zoon?

Hallo Yvonne,

Mijn zoon is 10. Meestal heeft hij wel snel vriendjes, dus hij gaat zich daar wel goed amuseren, denk ik. Maar hij vindt het toch ook wel spannend, hij heeft er al van gedroomd :-).
Maar hij kijkt er wel erg naar uit.
Is je dochter enthousiast om mee te gaan? Als ik het zo lees, ziet het er voor oudere kinderen toch ook heel leuk uit.

Groetjes,
Katrien

Yvonne
Nieuwkomer

1 week geleden

Katrien zei:
Hallo Yvonne,

Wij gaan ook die week naar Sauerland.
Het is voor ons ook de eerste keer met Estivant, dus ik vind het ook best spannend.
We gaan al jaren met ons tweetjes op vakantie, maar mijn zoon begint het minder leuk te vinden om er alleen met mij op uit te trekken, dus daarmee proberen we deze formule een keertje, ik ben benieuwd.
Wij komen uit Belgiƫ, maar gaan meestal in Nederland op vakantie, dus dat komt wel goed denk ik :-)

Groetjes,

Katrien

Hoi Katrien,

Dan is het idd erg spannend, nu maar hopen dat hij aansluiting vind. Dit hoop ik ook voor mijn dochter. Hoe oud is je zoon?

Marije
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 week geleden

Voor mij ook de eerste keer, spannend! Ik ga samen met mijn dochter van 8, maar wij gaan 2 weken later, 27/7

Katrien
Nieuwkomer

2 weken geleden

Hallo Yvonne,

Wij gaan ook die week naar Sauerland.
Het is voor ons ook de eerste keer met Estivant, dus ik vind het ook best spannend.
We gaan al jaren met ons tweetjes op vakantie, maar mijn zoon begint het minder leuk te vinden om er alleen met mij op uit te trekken, dus daarmee proberen we deze formule een keertje, ik ben benieuwd.
Wij komen uit Belgiƫ, maar gaan meestal in Nederland op vakantie, dus dat komt wel goed denk ik :-)

Groetjes,

Katrien

Yvonne
Nieuwkomer

1 maand geleden

Hoi Suze,

De dag dat jullie aankomen vertrekken wij weer.

Groetjes Yvonne

Suze
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 maand geleden

Hoi Yvonne,

ik ga ook naar Sauerland met mijn zoontje van 10 en dochter van 18. Wel vertrekken wij een weekje later en blijven een week. Van 20-27 juli dus. Voor mij is het ook de eerste keer en ik heb er erg zin in. Hoe lang blijf je?

Groetjes, Suze