Estivant Eenouder Meeting Point

Heb je een vraag? 012257 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaat er 27 april? en is het niet te koud? hahaha - La Roche

Reacties 1 tot 20 van de 20
Sandy
Nieuwkomer

Reacties: 14

3 maanden geleden

Wie gaat er 27 april? en is het niet te koud? hahaha - La Roche

Hoi,

ik wilde met mijn kids of naar Barcelona of (mits betaalbaar) naar Egypte.
Op de een of andere manier waren ze niet enthousiast en zei ik voor de gein: zullen we dan maar naar de Ardenne gaan hahha? En opeens: JA!
Dat had ik niet aan zien komen.... Dus mijn vraag (ik heb kids van 17/15/11): wie gaan er allemaal en is het niet te koud in de meivakantie? Of valt dat mee? Dit is de eerste keer dat ik dan met een eenouder vakantie op vakantie ga :-)

Sandy
Nieuwkomer

Reacties: 6

3 weken geleden

Chantal zei:
Hallo allemaal, ik kom de 27e ook met mijn zoontje van 8. Hebben er ontzettend veel zin in. Zijn al ervaren Estivant gangers . Dit wordt ons 4e jaar, maar voor het eerst ook de meivakantie. Tot snel!

Hiero eerste keer Estivant en dus ook La Roche.
Ik neem twee kinderen mee (15/11).

Chantal
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 maand geleden

Hallo allemaal, ik kom de 27e ook met mijn zoontje van 8. Hebben er ontzettend veel zin in. Zijn al ervaren Estivant gangers . Dit wordt ons 4e jaar, maar voor het eerst ook de meivakantie. Tot snel!

Rob
Nieuwkomer

Reacties: 10

1 maand geleden

Sandy zei:
Hoi,

ik wilde met mijn kids of naar Barcelona of (mits betaalbaar) naar Egypte.
Op de een of andere manier waren ze niet enthousiast en zei ik voor de gein: zullen we dan maar naar de Ardenne gaan hahha? En opeens: JA!
Dat had ik niet aan zien komen.... Dus mijn vraag (ik heb kids van 17/15/11): wie gaan er allemaal en is het niet te koud in de meivakantie? Of valt dat mee? Dit is de eerste keer dat ik dan met een eenouder vakantie op vakantie ga :-)

Ja, ik en mijn dochter Amber van 16.
Vorig jaar na de eerste keer Ardennen een week later weer terug geweest. ????
Ik was ook heel benieuwd hoe het zou zijn maar vond echt bijzondere relaxte ervaring. Hoop leuke mensen waarmee lange avonden/nachten vol bijzondere gesprekken in de blokhut zo voorbij vlogen.
Is wel handig zelf een klein electrisch kacheltje mee te nemen en een extra deken/dekbed/slaapzak want het kan snachts echt afkoelen. Maar vond het echt een heerlijke vakantie mede dankzij Saar en haar team.
Nu hopen op beetje lekker zonnetje voor overdag.
Tot snel
Rob

Sandy
Nieuwkomer

Reacties: 6

1 maand geleden

We hebben een optie :-) Er was nog een tent vrijgekomen :-) Helaas gaat mijn oudste niet mee ivm festivals en koningsdag...

Debby
Nieuwkomer

Reacties: 4

2 maanden geleden

Ik ga met mijn zoon van 11 jaar op zaterdag 20 april. Gelukkig zijn er al wat meer aanmeldingen. Wat betekent een gekleurd tegeltje onder een ouder/kind in het overzicht?
Hoop op nog een paar kids en ouders. Maar niet teveel hoor,

Sonja
Nieuwkomer

Reacties: 8

2 maanden geleden

Dat had ik niet aan zien komen.... Dus mijn vraag (ik heb kids van 17/15/11): wie gaan er allemaal en is het niet te koud in de meivakantie? Of valt dat mee? Dit is de eerste keer dat ik dan met een eenouder vakantie op vakantie ga :-) [/quote]

Hoi Sandy,

Voor ons, twee meiden van 14 en 17 jaar, onze 5e keer Estivant. Wij hebben mooi weer besteld, dus dat komt goed!
Het zal je zeker goed bevallen, want de sfeer bij Estivant is altijd goed. We maken er een leuke en gezellige tijd van.

Tot gauw ziens in de Ardennen :-)

Edit
Nieuwkomer

Reacties: 9

2 maanden geleden

Hoi allemaal,

wij zijn er ook waarschijnlijk (nu nog als optie), ik met mijn kids van bijna 11 (dochter) en bijna 8 (zoon). Volgens mijn zijn er al een aantal kinderen van rond 11 jaar, gezellig.

Wij zijn al 3 jaar geleden geweest voor 4 dagen maar toen waren ze nog erg jong. Alle tieners waren even goed super lief met ze. Prachtig omgeving en zeker de moeite waard om terug te gaan. Ik wilde dit jaar in de meivakantie dichterbij (eiland van maurik) maar helaas... nu iets verder rijden. In de zomer gaan we al iets verder, naar Italie.

Tot in april,

groetjes, Edit

Anne
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hoi allemaal,

Wij gaan ook 27 april naar La Roche. Mijn zoon is dan net 18. Het is leuk dat er wat oudere tieners meegaan.
En inderdaad handig om meerdere dekens mee te nemen en warme kleding en misschien ook kruiken. Van al dat buiten zijn wordt je ook moe en dan krijg je het nog sneller koud. Ik heb er nu al zin in. Tot in de Ardennen allemaal!

Groetjes,
Anne

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hoihoi!
Ik heb net gereserveerd! En ik zat ook met het idee dat we toch hopelijk niet wegregenen haha. Maar kwestie van gewoon veel doen, blijf je warm. Ik ben 2 jaar terug voor het eerst geweest in spanje in juli. Dat was bloedheet maar echt geweldig. Mijn zoon van 11 heeft het er nog over en wil heel graag weer
In spanje werd ik echt opgegeten door de muggen, was echt heel erg. Iemand ervaring met muggen in de ardennen?

Kijk er erg naar uit!

En vwb leeftijd, dat gaat meestal heel goed. De oudsten zoeken elkaar toch op en ook voor die groep doet het team van alles om het leuk te maken.

Groetjes, Swetlana

Inge
Nieuwkomer

Reacties: 7

3 maanden geleden

Sandy zei:

En hoe zijn jullie ervaringen met Estivant?

Mijn dochter is 17. Wij hebben goede ervaringen met Estivant, we gaan al jaren.

Marije
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hallo,

samen met 2 dochters van bijna 14 en 11 en zoontje van 8 kom ik ook 27 april naar België.

Vorig jaar voor het eerst met Estivant op vakantie geweest ( Slovenië) en dit is erg goed bevallen.
Mijn kinderen zijn als vaker geweest met hun vader (spanje/ Kroatië) en ook erg enthousiast!

Groetjes Marije!

Nieuwkomer

3 maanden geleden

Hoi!

Het wordt mijn eerste keer met estivant. Ik ga 27 april met mijn dochter van ( dan) 8.
Spannend, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!

De extra dekens gaan mee!

Desiree
EstiFan

Reacties: 109

3 maanden geleden

Vorig jaar in de mei vakantie geweest met Estivant maar ze hebben een kachel voor je als je het koud hebt.
Maar het was toen 27 april wel erg koud in Rheezerveen en nat maar dat mocht bij ons voor de eerste keer in de tent de pret niet drukken met het gezellige team wat we hadden en de andere mensen om ons heen.
Dit jaar gewoon weer gaan we weten nu wat we mee nemen.
Veel plezier.

Sandy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Sandy zei:

Hoe oud zijn jouw kinderen?

En hoe zijn jullie ervaringen met Estivant?

Sandy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Inge zei:
Wij gaan. En ja, het kan inderdaad koud zijn 's nachts, dus een extra deken is fijn.

Hoe oud zijn jouw kinderen?

Sandy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Andreas zei:
Ik ga ook en ben al een paar jaar geweest in de meivakantie, het is echt heerlijk en idd in de avond en nacht kan het wel koud zijn.
Ik kom met mijn zoon van 15 en een vriendje van hem ook van 15, mijn dochter heeft twijfels omdat ze al 17 is.
Heb jij een zoon of dochter van 17 Sandy?

Ok?? Warme trui en dekens mee ????
Een dochter van 11 een zoon van 15 enig een zoon van 17. Zal zijn laatste keer zijn denk ik???? maar een sportieve vakantie vinden ze altijd leuk ! Hij doet ook een sport en bewegen opleiding.

Sandy
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Andreas zei:
Ik ga ook en ben al een paar jaar geweest in de meivakantie, het is echt heerlijk en idd in de avond en nacht kan het wel koud zijn.
Ik kom met mijn zoon van 15 en een vriendje van hem ook van 15, mijn dochter heeft twijfels omdat ze al 17 is.

Andreas
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Inge
Nieuwkomer

3 maanden geleden

Wij gaan. En ja, het kan inderdaad koud zijn 's nachts, dus een extra deken is fijn.